luni, 18 august 2014

albinPetrolul şi Rapid au remizat, scor 0-0, în etapa a patra a Ligii I. Altădată un derby de tradiţie, de această dată gruparea prahoveană a plecat cu prima şansă. Socoteala de acasă nu s-a potrivit, însă, cu realitatea din teren.
În minutul 15, oaspeţii au cerut lovitură de pedeapsă la un henţ produs de Mustivar. Mutu putea deschide scorul (21), dar Bornescu a respins mingea expediată de atacant. În prelungirile primei reprize, Ciolacu înscrie, dar golul nu este validat pe motiv de fault în atac. După pauză, cele două echipe au căutat golul de 3 puncte, dar ghinionul şi lipsa concentrării şi-au spus cuvântul.

Declarații după meci:
Răzvan Lucescu: “Noi suntem principalii vinovaţi pentru rezultat. Am intrat siguri de victorie şi, din acest motiv, reacţiile noastre au fost întârziate. Am avut 6-7 ocazii. Este doar vina noastră că nu ne-am impus. Rezultatul nu este echitabil. Trebuia să câştigăm. Jocul nu este unul care să ne mulţumească. Nu pot să spun dacă a fost gol la faza lui Ciolacu”, a declarat la finalul meciului,  Răzvan Lucescu, pentru Look TV.

Ionel Ganea: “Este un rezultat echitabil, dar sincer îmi pare rău că nu am câştigat. Cred că echipa mea este în creştere. Nu mă pronunţ cu privire la faza golului anulat. Urmează să mă uit la reluare şi să văd ce s-a întâmplat. Treaba mea este să antrenez, nu ştiu ce se întâmplă la conducerea clubului. Cred că după acest meci avem moralul mai ridicat. Oricum, avem mult de muncă. Le urez succes celor de la Petrolul, în Europa”, a declarat Ionel Ganea, pentru Look TV.

Caseta tehnică
Petrolul Ploiești - Rapid București 0-0
Petrolul: Pecanha – Beța, Geraldo, Hoban, Fanchone – Mustivar (46 Marinescu), De Lucas – Teixeira (62 Nepomuceno), Albin, Mutu (cpt), – Tamuz (82 N’Koyi). Antrenor: Răzvan Lucescu.
Rapid: Bornescu (cpt) – Savin, Mera, Tânc, Stoica – Coman, E. Dică, Negru, Cojocnean (46 Buș) – Roșu (46 Pancu), Ciolacu (88 Săndulescu). Antrenor: Ionel Ganea.
Au arbitrat: Istvan Kovacs (Carei) – arbitru; Aurel Oniţă (Constanţa), Octavian Şovre (Oradea) – asistenţi; Dragoş Istrate (Bucureşti) – rezervă.
Observatori: Bogdan Niculae, Dan Petrescu (ambii Bucureşti)
Tamuz, convocat la naţionala Israeluluitamuz
Evoluţiile excelente ale lui Toto Tamuz din acest debut de sezon, în care a înscris deja 6 goluri pentru Petrolul, în Europa League şi Liga 1, l-au readus pe atacantul de 26 de ani în atenţia primei reprezentative a Israelului informează fcpetrolul.ro. După o pauză de 7 ani şi cu 10 selecţii şi două goluri la activ, vârful a fost rechemat la naţională pentru primele 4 meciuri din preliminariile EURO 2016, când Israel va întâlni pe Belgia (9 septembrie), Cipru (10 octombrie), Andorra (13 octombrie) şi Bosnia (11 noiembrie).
 
sursa:sportnews.ro
foto:fcpetrolul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.