duminică, 2 decembrie 2012




Podul de “PIATRA” s-a daramat/ Au venit “Lupii” si l-au sfaramat!!

Petrolul a început perfect partea a doua a campionatului, cu o victorie obţinută la Piatra Neamţ. “Lupii” s-au impus cu 2-0, golurile fiind marcate, după pauză, de către Jeremy Bokila (52) şi Ovidiu Hoban (86).
Pe frigul pătrunzător de la Piatra Neamţ şi fotbalul s-a dezgheţat greu, Ceahlăul şi Petrolul propunând o primă repriză fără prea multe momente “fierbinţi”. A avut grijă, însă, Cristi Balaj să inflameze spiritele, prin câteva decizii controversate, centralul întâlnirii scoţând cu dărnicie cartonaşul galben din buzunar atunci când a fost vorba despre Grozav, Hoban sau Marinescu (suspendat pentru următorul joc), dar refuzând să i-l arate pe cel roşu lui Mahomed (min. 32), la o fază la care fundaşul central al gazdelor l-a trântit pe Bokila într-un moment în care petrolistul scăpase singur spre buturile adverse.
Petrolul a fost echipa mai periculoasă în prima repriză, Grozav (2) şi Boudjemaa (34) dându-i emoţii mari lui Miron, în vreme ce amfitrionii au sperat la “bomba” lui Al. Achim (40), la care mingea a trecut, de puţin, peste transversală.
Partea a doua a început ideal pentru “găzari”, BOKILA (52) modificând tabela cu un şut de la 18 metri, expediat în stânga lui Miron, iar trupa lui Contra a căutat, mai apoi, să-şi conserve avantajul. Tactica a dat roade, pentru că nemţenii s-au arătat incapabili să ameninţe serios buturile apărate de Bornescu, şi n-a lipsit mult ca Adrian Cristea (74) să dea lovitura decisivă, mingea, şutată cu efect de “decarul” ploieştean, ştergând bara din stânga lui Miron. Portarul gazdelor a “comis” gafa campionatului, însă, cu patru minute înainte de final, atunci când a scăpat, printre picioare, mingea şutată de HOBAN, de la aproape 40 de metri, “lupii” obţinând, astfel, cele trei puncte puse în joc.
Cu victoria de la Piatra Neamţ, Petrolul acumulează 30 de puncte şi se menţine în preajma podiumului Ligii I. Sâmbătă, de la ora 18.00, pe “Ilie Oană”, echipa noastră va primi vizita lui FC Vaslui, într-o confruntare extrem de importantă pentru zona superioară a clasamentului.
(sursa:fcpetrolul.ro)

Declaratii dupa meci

Cosmin Contra:“Am jucat contra unei echipe, care nu ne-a făcut un meci usor. Am dominat adversarul de la început până la final, am căutat să câstigăm acest meci si mă bucur că am reusit. Este o victorie importantă, mai ales că am urcat pe locul cinci al clasamentului și nutrim speranțe că putem ataca și podiumul.
Dar, dincolo de victoria propiu-zisă, mi-a plăcut atitudinea jucătorilor mei. Nu este usor să ai prospețime la finalul campionatului, mă rog, acum suntem în prima etapă a returului. După o cădere foarte mare la Medias, a urmat această prestație de la Piatra Neamț. Voi fi mulțumit dacă vom repeta atitudinea de la acest meci, chiar dacă nu voi câștiga“, a spus Contra, ÎN DIRECT la Digi Sport Special.

Mircea Bornescu:“Am demonstrat că putem câstiga si în deplasare. Meciul de la Medias a fost un accident. Antrenorul nostru stia valoarea echipei, asa că ne-a ridicat moralul. Rednic si Contra au un stil asemănător, Cosmin a adus un plus de agresivitate si ne-am îmbunătățit jocul. Anul acesta trebuie să facem o performanță, să ne mulțumim suporterii care ne-au încurajat la fiecare meci, indiferent de rezultat. Au venit și la Piatra Neamț, au cântat tot meciul, desi a fost foarte frig. Vrem să le facem o bucurie fanilor si să ne calificăm în finala Cupei”

Costel Enache:“Am ajuns într-o zonă foarte periculoasă, dar trebuie să recunosc că ne-a bătut o echipă care a fost mai bună. Mă îngrijorează realitatea, mai ales că urmează două meciuri extrem de grele pentru noi (cu CFR, la Cluj, si cu Pandurii, la Piatra Neamț) si am putea cădea si mai mult în clasament.“

Caseta tehnica
Ceahlăul Piatra Neamţ – FC Petrolul Ploieşti 0-2 (0-0)
Marcator: Bokila (52), Hoban (86).

Ceahlăul: Miron – Moreno, Mohamed, Ichim, Rusu – Bădescu (67 Lukanovic), Achim, Monroy (80 Velici), Stana – Golubovic, M. Constantinescu (cpt) (75 Lopez). Antrenor: Costel Enache.

Petrolul: Bornescu – S. Achim, Galamaz, Yamissi, Guilherme – Marinescu (cpt) (79 Cristescu), Hoban – Boudjemaa, Cristea (89 Opriţa), Grozav (61 Mustivar) – Bokila. Antrenor: Cosmin Contra.

Au arbitrat: Cristian Balaj (Baia Mare) – Szekely Zoltan (Baia Mare) şi Marius Nicoară (Băile Herculane).
Arbitru de rezervă: Florin Mazilu (Satu Mare).
Observatori: Ioan Mureşan (Bucureşti) şi Grigore Sichitiu (Bucureşti).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.