luni, 3 decembrie 2012

Titlu cu senzatie de Deja-Vu!!


  Aseara ( 2 Dec 2012) dupa partida de la Piatra Neamt, castigata de echipa noastra cu scorul de 2-0, am postat pe site Ploiestiul Patria Noastra cronica de dupa meci,intituland articolul"Ursii carpatini pacaliti de "Lupii Galbeni"! 
Astazi (3 Dec 2012) intrand pe "mult mai titratul site GSP" (prietenii stiu de ce sunt ghilimelele) am avut surpriza placuta dar si ciudata de a vedea acelasi titlu!! Simpla coincidenta...(nu e un titlu foarte comun..zic eu) sau titlul pus de mine articolului i-a placut atat de tare autorului de la gsp?

P.S. Nu ca mi-ar parea rau daca i s-a parut inspirat titlul dat de mine articolului, ci dimpotriva mi-ar parea bine sa stiu ca siteul nostru oficial si comunitatea noastra au inceput sa fie deja urmarite si in afara Prahovei.
 Astept parerile voastre!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.