luni, 13 mai 2013


Petrolul a terminat la egalitate partida disputată la Chiajna, ratând şansa să-şi consolideze poziţia secundă în clasament. “Lupii” au deschis scorul chiar înainte de pauză, prin Grozav, dar s-au văzut egalaţi imediat după reluare, în urma reuşitei lui Ghionea.
 
Partida de la Chiajna n-a început sub cele mai bune auspicii pentru “găzari”. Belu (7) a “zguduit” transversala cu o lovitură de cap, dar lovitura grea primită de echipa lui Contra a venit cinci minute mai târziu, atunci când “căpitanul” Laurenţiu Marinescu, accidentat, era forţat să părăsească terenul. Jocul a trenat, mai apoi, minute bune, fără ca vreuna dintre echipe să ameninţe serios buturile adverse, însă s-a “aprins” pe finalul primei părţi, GROZAV (42) împingând balonul în plasă după o centrare ideală primită de la Guilherme.
Partida părea, astfel, să intre pe făgaşul prielnic pentru petrolişti, dar, imediat după reluare, GHIONEA (46) restabilea echilibrul, după o minge “ştearsă” cu capul, din careu, la o lovitură liberă bătută de S. Pană. 1-1 avea să rămână scorul, pentru că pe final s-a jucat cu multă încrâncenare, dar cu puţine realizări. Ba, pentru ca lucrurile să se termine şi mai rău pentru trupa lui Contra, în minutul 87 Ovidiu Hoban a văzut “roşu” direct din partea “centralului” Ovidiu Haţegan.
Petrolul acumulează, după această remiză, 57 de puncte, iar etapa viitoare va susţine un joc extrem de important în lupta pentru podiumul clasamentului, primind vizita Astrei Giurgiu. Partida se va disputa sâmbătă, de la ora 19.00, pe “Ilie Oană”.(sursa:fcpetrolul.ro)
 
Declaratii dupa meci

Cosmin Contra: "Am făcut cel mai slab meci din 2013. Am pierdut o şansă mare în lupta pentru locurile 2-3. Sper că a fost un duş rece pentru jucătorii mei.
Nu comentez arbitrajul, nu caut scuze, dar arbitrajul lui Haţegan a fost tendenţios. I-am pierdut pe Marinescu şi Hoban, la golul lor a fost uşor fault, iar Bambarra a luat doar galben după ce i-a rupt urechea lui Hoban.
Vreau să cred că absenţa lui Bokila nu a contat chiar atât de mult. Mă macină că cei care au jucat nu au dat totul pe teren
Cu asemenea suporteri nu ai cum sa nu dai totul pe teren şi de aia, pe mine, mă macină pe dinauntru că cei 11 care au intrat şi cei care au intrat după aia,  nu au dat totul pe teren. Mie mi se pare că n-am avut nici atitudine. Am avut 4 zile de recuperare, am introdus si 4 jucători proaspeţi dar, din păcate, n-am avut nici prospetime, nici limpezime in acţiunile de poartă. Un egal care nu ajută pe nimeni.
Cel mai important meci pentur mine este următorul, acela cu Astra. Pe urmă ne gândim şi la Cupă!" , a declarat Cosmin Contra la Dolce Sport.

Mircea Bornescu: "Imi doream foarte mult sa castigam, din pacate nu am reusit. Trebuie sa ne pregatim, avem un meci foarte important contra celor de la Astra pe care trebuie sa-l castigam. Pacat ca i-am pierdut pe Marinescu si Hoban, dar asta este.
Am intalnit o echipa care s-a aparat foarte bine, o echipa care nu cred ca spera la mai mult, dar orice punct pentru ei este important"a spus Bornescu la Dolce Sport.

Concordia Chiajna – Petrolul Ploieşti 1-1 (0-1)
Marcatori: Ghionea (46)/Grozav (42).
Concordia: Niţă – Belu, Leca, Ghionea, Bambara – S. Pană (cpt), Ispir – Serediuc (56 Popovici), Purece (46 Zuluf), Coşereanu (46 Novac) – Welington. Antrenor: Ilie Stan.

FC Petrolul: Bornescu – Achim, Neag, Yamissi, Guilherme – Hoban, Marinescu (cpt) (12 Mojica) – Boudjemaa (73 Romario), Younes, Grozav – Cristescu (57 Renan Silva). Antrenor: Cosmin Contra.

Au arbitrat: Ovidiu Haţegan (Arad) – Adrian Ghinguleac (Bucureşti) şi Vlad Bârleanu (Bucureşti).
Arbitru de rezervă: Cătălin Buşi (Rm. Vâlcea).
Observatori: Nicolae Dobrescu (Bucureşti) şi Constantin Ştefan (Bucureşti).
Foto:fcpetrolul.ro
 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.