joi, 24 ianuarie 2013

Vestile proaste care vin in ultimul timp dinspre strada Stadionului nr.26 par a nu se mai opri. Daca zilele trecute despartirea lui Daniel Oprita tulbura apele in randul suporterilor galben albastrii, iata ca astazi o alta veste surprinzatoare agita din nou spiritele in randul ultrasilor petrolisti.
De pe blogul jurnalistului Cristian Anghelescu aflam informatia conform careia Andi Crângu, directorul executiv al Petrolului, este decis să nu mai continue activitatea la clubul ploiestean! Contactat telefonic de catre jurnalist, directorul executiv al "gazarilor" a facut urmatoarele precizari: “Încă nu am demisionat dar nu exclud deloc această variantă! Sincer, nu m-am certat cu nimeni de acolo dar găsesc inoportun modul în care unii înțeleg să facă performanță la club! Poate sunt eu de altă factură, poate mă fac înțeles mai greu! Cert este că de două zile nu m-am mai implicat deloc, nici măcar nu am mai ajuns la stadion. Nu are de-a face cu nimeni de la București, totul se leagă de acest moment și de relațiile existente la nivelul meu! Nu declar nimic altceva, deocamdată!”
Date fiind ultimele evenimente petrecute in interiorul clubului nostru favorit imi pun alaturi de voi urmatoarea intrebare care pare sa prinda tot mai mult contur: Walter is next this summer? To be or not to be? That is the question!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.