sâmbătă, 10 noiembrie 2012

 HAȚ(egan),FENTA,GOOL valabil - Bokila!!

Petrolul s-a întors cu un punct de la Giurgiu, după 1-1 în confruntarea cu Astra. Ambele goluri s-au marcat după pauză, Takayuki (61) deschizând scorul, pentru ca Grozav să “închidă” tabela cu şapte minute înainte de final.

Prima repriză a fost destul de disputată, cu un Gicu Grozav în formă, care a "hăituit" apărarea Astrei încă din primul minut, când a fost aproape să înscrie cel mai rapid gol al actualei stagiuni de campionat. "Septarul" nostru  i-a dat mari bătăi de cap portarului Silviu Lung junior, care a mai avut de lucru si la o minge trimisă pe poartă de Adrian Cristea direct din corner.
Giurgiuvenii au controlat începutul reprizei secunde, pe fondul unui joc de asteptare prestat de echipa noastra. Pe contraatac, Grozav a continuat seria de suturi la poarta gazdelor, dar portarul Lung junior s-a opus foarte bine. Astra a deschis scorul în minutul 61 prin Takayuki Seto, care a punctat cu o lovitură de cap, în urma unui corner executat de pe dreapta de către Junior Morais.
Apoi a venit momentul cheie al partidei cu golul lui Bokila anulat în mod miseleste de "centralul"  HOTegan, pentru ca inainte cu 7 minute de finalul partidei Gicu Grozav sa reuseasca egalarea invingandu-l pe Silviu Lung junior cu un sut imparabil, din centrul careului, după o centrare venită pe jos, de pe partea dreaptă de la Achim.

Etapa viitoare, formaţia noastră va juca, pe teren propriu, cu “U” Cluj, într-un meci ce se va disputa vineri, de la ora 21.30


Declaratii meci
Cosmin Contra: "Am avut o primă repriză excelentă, am avut o grămadă de ocazii. N-am băgat-o în poartă, dar știam că putem pune probleme la cornere și la fazele fixe. Echipa a avut puterea să revină, dar m-am supărat pentru că nu este posibil ca un gol perfect valabil să fie anulat degeaba. Un arbitru de Champions League (n.r. Ovidiu Hategan) nu avea voie să greșească acolo. Gicu a făcut un meci foarte bun și se vede că este în creștere de formă", a declarat Contra la DIGISPORT

Gicu Grozav: "Sunt foarte supărat, am fost la toate capitolele peste Astra. Ea este echipa care a câstigat un punct astăzi. Nu arată ca o echipă de locul 2, nu stiu dacă a avut două suturi la poartă! Îmi pare rău că nu am câstigat toate punctele, am avut o multime de ocazii.
Păcat că n-am reusit să câstigăm toate cele trei puncte. La Bokila s-a dat fault în atac. Stafful nostru a zis că nu a fost, dar dacă arbitrul asa a decis, înseamnă că asa a fost. Mă bucur că am fost chemat la lot, sper să fac un meci bun contra Belgiei"


Astra Giurgiu – FC Petrolul Ploieşti 1-1 (0-0)
Marcatori: Takayuki (61)/Grozav (83).
Astra: S. Lung Jr. – Bărboianu, Găman (cpt), Mureşan, Morias – Tembo (71 Fatai), Takayuki, Yahaya, Distefano (87 Kende) – Ivanovski, Budescu. Antrenor: Valentin Sinescu.

FC Petrolul: Bornescu – Achim, Galamaz, Yamissi, Guilherme –  Mustivar (cpt), Hoban (66 Marinescu) – Boudjemaa (76 Morar), Ad. Cristea, Grozav – Younes (60 Bokila). Antrenor: Cosmin Contra.

Au arbitrat: Ovidiu Haţegan (Arad) – Szekely Zoltan (Baia Mare) şi Bogdan Gheorghe (Bucureşti).
Arbitru de rezervă: Cătălin Popa (Piteşti).
Observatori: Corneliu Fecioru (Bucureşti) şi Paul Mincu (Bucureşti)
FOTO:DIGISPORT

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.