joi, 8 noiembrie 2012

In urma cu doua zile am primit un comentariu care m-a onorat  la un articol de pe Ploiestiul Patria Noastra din partea lui Liviu Draghici, cunoscut noua petrolistilor sub titulatura "Poetul din Peluza".
Acesta si-a aratat simpatia si admiratia pentru noul look al blogului, si mi-a lansat onoranta invitatie pentru mine de a-i acorda un mini interviu pentru situl sau POETULDINPELUZA.RO  
Bineinteles, ca nu am stat niciun moment pe ganduri, si i-am raspuns afirmativ invitatiei pe care mi-o propusese oferindu-i pe aceasta cale si multumirile de rigoare si totodata felicitandu-l si pe el pentru munca frumoasa, artistica pe care o depune pentru echipa noastra draga, Petrolul Ploiesti.
Ce a iesit, o sa va las  pe voi sa vedeti in randurile de mai jos!

Ca de la suporter la suporteri – Romario (Florian Tudorache) -despre Petrolul si Ploiestiul Patria Noastra

Ieri l-am avut invitat pe Porcu care, intr-un excelent interviu, ne-a reamintit de perioada cand Petrolul juca in ligile inferioare. Pentru “cei care au deschis mai tarziu televizoarele” -sa stiti ca s-a intamplat si asta. Astazi il avem pe Romario, dar nu pe cel brazilian ci pe acela care intretine si anima comunitatea “Asta-i Ploiestiul Patria NoastraPoetul din peluza: Floriane, aceeasi intrebare pe care i-am adresat-o lui Porcu ieri. Cum preferi sa te strige lumea?
Romario: Apropiatii ma cunosc si ma striga cu apelativul Romario. foarte putini imi spun Florin…Florian(care este si numele de botez) nici atat. Pe net si pe facebook am considerat sa mi pun numele real. dar asa ca idee sunt cunoscut ca si Romario. ..asa mi se zice din 1994.aveam 11 ani. Mi-a placut mie de echipa Braziliei de-atunci cu faimoasa echipa Romario, Bebeto, Cafu, Dunga si toti monstrii sacri.
Poetul din peluza: Multi dintre noi te asociem cu site-ul “Asta-i Ploiestiul patria noastra“. De unde ideea si ce ti-ai propus cu acest site?
Romario: Ideea eu am avut-o de foarte mult timp, numai ca nu am avut si timpul necesar sa o pun in practica pana la inceputul acestui an mai exact la sfarsitul lunii ianuarie. Dupa cum sti si tu foarte bine o astfel de activitate presupune timp, daca vrei sa faci ceva de calitate bineinteles. Scopul acestui blog si totodata a comunitatii petroliste “Asta-I Ploiestiul Patria Noastra” este acelasi cu al tuturor petrolistilor, si anume informarea cat mai corecta cu privire la situatia de zi cu zi a clubului nostru, noutatile in timp real, de asemenea am considerat ca Petrolul ca si club care se respecta trebuie reprezentat si in mediul online asa cum se cuvine. Nu in ultimul rand scopul acestei comunitati este atragerea de sange proaspat galben-albastru, prin educarea tinerilor in spiritul Petrolului.La niciun an de la demararea proiectului “Ploiestiul Patria Noastra” deja comunitatea noastra a adunat in marea familie petrolista 1343 de membrii si lista continua sa creasca. Tin sa precizez ca accesul la noi in comunitate se face doar cu o verificare in prealabil, respectiv userul neavand voie sa aiba alte echipe rivale noua la Favorite Teams. Mizez pe calitate nu pe cantitate!
Poetul din peluza:Cum ar suna povestea ta legata de Petrolul? Cum ai ajuns sa tii cu echipa noastra favorita?
Romario: Ca multi dintre petrolistii get beget, asa cum ma consider si o spun fara lipsa de modestie , cu Petrolul m-am nascut in familie. Bunicii mei, unchii mei , tatal meu au tinut si tin cu Petrolul. Pot sa spun ca am avut in familie si rude care au activat pentru o perioada mai lunga sau mai scurta pentru Petrolul, dar as preferea sa ma rezum doar la atat ca si informatie. Deci cum spune o vorba cu Petrolul te nasti!! nu sunt adeptul traseismului de niciun fel, cu atat mai putin in fotbal, care pentru mine e sfant!
Poetul din peluza: Ce parere ai despre atmosfera actuala din tribune?
Romario: Atmosfera actuala din tribune este una senzationala, unica zic eu in Romania si nu este prima data cand aduc multumiri pe aceasta cale tuturor baietilor care formeaza galeria “Lupilor Galbeni”. Sunt mandru sa vad ca tot mai multi tineri vin alaturi de Petrolul si in acelasi timp sunt mandru ca si eu am primit cu mult timp in urma botezul sfant al peluzei lupilor.
Poetul din peluza:Dar echipa si staff-ul tehnic cum ti se par? Crezi ca e realizabil obiectivul impus de conducere? (locul 1-4 si Cupa Romaniei)
Romario: Referitor la echipa, eu zic ca avem unul dintre cele mai bune loturi din Liga 1, daca nu cel mai bun, zic asta fiindca luat dupa numele jucatorilor nu ar trebui sa ne stea nimeni in cale. Daca ar exista mai multa determinare, agresivitate , exact ceea ce doreste sa impuna “Gurita” echipei noastre, eu zic ca in scurt timp vom deveni o echipa foarte redutabila. Adevarat ne lipseste si mentalitatea de a juca orice meci la victorie , fiindca in ultimii ani sti si tu foarte bine prin ce clipe am trecut, pe scurt ne obisnuisem cu mediocritatea. Daca va fi rezolvata si problema aceasta atunci sigur vom reusi! Despre noul staff, am numai cuvinte si pareri de bine ca toti petrolistii de altfel. Chiar am fost foarte bucuros de alegerea facuta de clubul nostru, mizez pe tineretea lui Cosmin si totodata pe ambitia lui de a face lucruri cat mai profesioniste asa cum a facut si in toata cariera lui la echipele unde a activat..si ce echipe! Sper sa i se ofere tot sprijinul si increderea necesara de care are nevoie pentru a face performanta la inalt nivel si de a duce Petrolul acolo unde ii este locul!
Poetul din peluza: Care e cea mai frumoasa amintire a ta cu sau despre Petrolul?
Romario: In viata de petrolist cred ca sunt sute , mii de intamplari frumoase. Fiecare cu povestea sa. Una dintre ele si pe care pe mine unu m-a marcat este experienta traita in jurul varstei de 8, 9 ani( nu mai retin exact) atunci cand tatal meu m-a dus la o preselectie a Petrolului la Sala Sporturilor la grupa profesorului Camil Oprisan. Tin minte ca aveam niste emotii fanatstice cand am ajuns acolo, dar am fost primit foarte bine de ceilalti colegi si de insusi Camil Oprisan. Am fost supus preselectiei cu toate probele de rigoare, sa tin duble, tras la poarta si bineinteles testul de rezistenta (alergare).Pot sa spun ca a fost un succes , la finalul probelor domnul antrenor m -a luat deoparte pe mine si pe tatul meu si i-a transmis ca sunt un baiat foarte bun, talentat si ca am luat preselectia si ar vrea sa vin in foarte scurt timp la antrenamente, dar cu un singur amendament: la proba de rezistenta nu scosesem exact parametrii necesari si ca un profesionist m-a citit ca aveam unele probleme de respiratie, mai exact o deviatie de sept. asta a fost singura sa conditie catre mine si tatal meu sa merg sa efectuez operatia si sa revin la echipa! Spre rusinea mea , chiar daca fac aceasta marturisire public am fost un fricos si nu am mai ajuns sa ma operez. De atunci pot spune ca acest lucru reprezinta unul din marile regrete ale vietii mele si tot de atunci m-am jurat cat traiesc sa fac orice sa fiu cat mai aproape de Petrolul cu orice voi putea eu sa ajut , sustinere de orice fel. De-aici a plecat totul, am devenit memebru activ in galerie la vremea mea, apoi dupa o perioada de aproape 7 ani de peluza m-am retras la tribuna a 2-a , continuand sa vin pana astazi la meciurile echipei mele favorite. Totul culminand cu proiectul demarat in acest an , proiectul online ” Ploiestiul Patria Noastra”
Poetul din peluza: Un mesaj pentru suporterii Petrolului?
Romario: Hmm…Mesaj pentru suporterii de astazi…De fapt am doua mesaje: 1.” Petrolul pentru mine e un drog! nu exista antidot!” si 2. “Petrolul se simte, Petrolul nu e o Moda!”
Multumim frumos Romario pentru timpul acordat, sper ca pustii de azi din loturile Petrolului, indiferent daca vor ajunge la echipa mare sau nu, sa isi pastreze acelasi entuziasm ca tine si sa ramana petrolisti peste vremuri.
In interviul de maine vom avea un alt invitat special dar numele il pastrez surpriza. Va spun doar atat: “Ultimele 5 minute! Sa dam drumu la viata”.
Sursa:POETULDINPELUZA.RO

2 comentarii:

  1. mda, chiar meriti felicitari. blogul are un aspect placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. @cronicas Mersi mult pentru felicitarile aduse si te invit sa votezi si la rubrica Sondaje, asta daca nu ai facut-o deja!:)
    Te astept in continuare sa ne fi alaturi pe blog si pe pagina de facebook a comunitatii Ploiestiul Patria Noastra

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.