duminică, 21 octombrie 2012

Petrolul - CS Severin 1-0 (0-0)

"Lupii au cucerit greu Turnu"

Petrolul Ploiesti si CS Severin s-au intalnit la Ploiesti, pe Ilie Oana, intr-un meci in care elevii lui Mircea Rednic nu concepeau sa rateze cele trei puncte. Asa a si fost pana la urma, asta desi la pauza, scorul era alb 0-0. Imediat dupa, Rednic a mutat inspirat, iar cel introdus pe teren, Bokila a adus cele trei puncte cu care Petrolul urca pana pe pozitia a 5-a.

In repriza secunda, severinenii puteau da lovitura daca inscriau dintr-un penalti just acordat, numai ca Moutinho a tras ca in curtea scolii si elevii lui Nicolo Napoli raman “lanterna clasamentului” cu numai 4 puncte!

Declaratii dupa meci

Mircea Rednic: "Stiam ca o sa fie greu, Severin dupa cum joaca nu merita sa fie pe ultimul loc. Un meci aparat bine de Bornescu dar şi de toti jucatorii, o victorie importanta. N-am reusit sa ne cream ocazii foarte multe, dar in repriza secunda am evoluat mai bine.

Am avut penalty dar se mai intampla, n-a vazut arbitrul.
Aveam nevoie de aceasta victorie tinand cont si de ce s-a intamplat in celelalte meciuri. Meciul a fost greu, victoria a fost muncită.

Bokila trebuia sa fie titular dar la meciul cu Galata s-a accidentat si n-a mai facut antrenamente. A devenit un jucator important si de baza, ma bucur ca a intrat si a dat gol. Hamza la Constanta la fel. Sunt profesionişti si trebuie sa respecte deciziile antrenorului.

Grozav avea si o stare de oboseala si accidentarea dupa meciul de la Istanbul, din cauza aceasta el s-a antrenat doar la ultimul antrenament si daia am decis sa stea pe banca.

Cesinha a venit si sper ca maine sa semneze si, de asemenea, o să mai aducem inca un fundas dreapta deoarece Achim a ramas singur si n-avem dublura. Astept de mult un jucător de picior stang, il cunosc, stiu ce poate si sper sa stea bine cu pregatirea si sa intre in lotul de 18 incă de săptămâna viitoare.

Nu e de adevarat ce se scrie de Hamza - nu a facut nicio declaratie, nu vad motive de ce ar pleca. Parerea mea si sfatul meu, dacă e să plece, s-o facă afara. Dar el se simte bine la Ploiesti.

Brasov - o echipa incomoda, cu un antrenor nou, o victorie meritata la Rapid. Il stiu bine pe Cârtu, pregateste bine echipele din punct de vedere defensiv. Mergem sa câstigam, toate meciurile asa le-am pregatit, avem echipa şi jucatori. Vor apărea schimbari. Important e primul meci si pe urma ne vom gândi la Cupă."

Daniel Oprita : "E o victorie chinuită, ne aşteptam la un asemenea meci greu si Mister ne-a avertizat inainte că e o echipa care joacă, paseaza şi care pierde foarte greu sau face egal.Ne-au pus probleme dar cele 3 puncte conteaza. Da, ne-a ajutat Bornescu azi, a mai avut doua interventii dar şi acel penalty care ne-a salvat si sper s-o tina tot asa. Am avut penalty clar in minutul 9, poate cei care au vazut meciul la tv, cred ca au vazut ca a fost.

Acum am aflat de Cesihna, e un jucator valoros si cred ca o sa ne ajute. Cu Braşov avem şi-n campionat şi-n cupă. Primul e cel din campionat, o sa fie un meci greu dar trebuie sa castigam la Braşov."

Cesinha: "Petrolul e echipă bună, eu sunt foarte fericit! Am venit încă o dată în România, nu e nicio problemă! Atmosfera este foarte frumoasa aici, nu am jucat niciodată aici, condiţiile sunt bune. Am vorbit cu echipa. Asta e viaţa, vreau să fac performanţă aici. Eu am vorbit înainte cu Bornescu, i-am spus că va juca bine! Vreau să dau multe goluri aici şi nu doar cu Steaua, cu toate echipele!!"

FC Petrolul Ploieşti – CS Turnu Severin 1-0 (0-0)
Marcator: Bokila (55).

FC Petrolul: Bornescu – Achim, Galamaz, Yamissi, Guilherme – Mustivar (46 Bokila), L. Marinescu (cpt) - Opriţa (87 Hoban), Cristescu (70 Grozav), Boudjemaa – Younes. Antrenor: Mircea Rednic.

CS Tr. Severin: A. Marinescu – Mitic, Gugu, Durimel, Giurgiu – Olah (79 Buleică), Golic, Moutinho (cpt), Zaharia – Thomas (67 Vancea), Arnăutu (69 Neacşa). Antrenor: Nicolo Napoli.

Au arbitrat: Emil Voicu (Bacău) – Adrian Radu Ghinguleac (Bucureşti) şi Daniel Hulubei (Vaslui).
Arbitru de rezervă: Ion Marius Marodin (Bucureşti).
Observatori: Vasile Bratu (Slobozia)/Ion Dumitru (Bucureşti).