joi, 25 octombrie 2012

Cesinha si Avogadri vin sa intareasca "Haita Lupilor"!!

Cesinha şi Avogadri, oficial la FC Petrolul Ploieşti


FC Petrolul Ploieşti şi-a prezentat oficial, astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, ultimele două achiziţii, brazilianul Carlos Cesar dos Santos Cesinha (32 ani) şi italianul Stefano Avogadri (27 ani). Ambii au semnat înţelegeri valabile până la finalul actualului campionat.


Antrenorul “lupilor”, Mircea Rednic, a făcut o scurtă caracterizare pentru cei doi fotbalişti. “Cu Cesinha am lucrat împreună la Rapid şi ştiu ce poate. Chiar dacă, în ultima perioadă, a jucat mai puţin, din punct de vedere fizic baza o are, lipsesc doar antrenamentele specifice. Îi cunosc calităţile, e un exemplu pentru ceilalţi, un profesionist desăvârşit, se pregăteşte foarte bine şi poate să joace pe mai multe posturi în ofensivă. Mă bucur că am reuşit să-l conving să vănă la Petrolul. Pe Stefano l-am văzut la meciul cu Galatasaray şi, prin comportamentul lui, prin calităţile pe care le-a arătat, m-a convins că poate să asigure o concurenţă pe postul de fundaş dreapta, ţinând cont şi de faptul că Alcenat are în continuare probleme şi nu ne puteam permite să rămânem descoperiţi. Sunt sigur că am făcut două mutări benefice pentru echipă.”, a spus Mircea Rednic.
Aflat la a doua experienţă în România, Carlos Cesinha s-a declarat încântat de faptul că a venit la FC Petrolul Ploieşti. “Sunt foarte mulţumit să fiu aici, după cei patru ani pe care i-am petrecut la Rapid. Sper să-mi fac treaba cât mai bine, să-mi ajut echipa şi colegii să ne îndeplinim obiectivele”, a precizat Cesinha. “Nu am avut niciun fel de probleme de natură medicală în ultima perioadă, nu acesta este motivul pentru care am disputat mai puţine meciuri oficiale. Vara trecută am mers în Grecia, la Larissa, la o echipă care avea planuri ambiţioase, cu un antrenor englez, ce se află acum la cârma naţionalei Ţării Galilor, şi cu jucători de valoare, precum portughezul Luis Boa Morte. Însă, din cauza problemelor de acolo, mi-am reziliat contractul după doar câteva luni, deşi înţelegerea era valabilă timp de doi ani. A fost o situaţie specială anul trecut în Grecia, campionatul a început foarte târziu şi au fost puţine meciuri oficiale în perioada în care am stat acolo, dar am jucat în foarte multe partide de verificare. Când antrenorul a plecat, mi s-a părut corect să plec şi eu, iar apoi am decis să semnez pentru şase luni cu Moreirense, în Portugalia. Repet, n-am avut vreo accidentare în această perioadă”, a mai adăugat Cesinha.
La rândul său, Stefano Avogadri a spus că “pentru mine este o situaţie nouă, dat fiind faptul că este pentru prima dată când evoluez în primul eşalon. Mă bucur că antrenorul a avut încredere în mine şi sper să i-o răsplătesc. Îmi place stadionul, îmi plac suporterii şi, după ce am văzut meciul de sâmbătă, am rămas încântat de atmosfera de aici. Sper să avem rezultate bune împreună”.
Cei doi jucători vor face deplasarea, la Braşov, alături de lotul Petrolului, pentru cele două meciuri pe care echipa ploieşteană le va susţine în perioada următoare, mâine în campionat şi vineri în Cupa României.

Carlos Cesar dos Santos "Cesinha"
Data naşterii: 12.03.1980, Sao Paolo (Brazilia).
Echipe la care a mai evoluat: Clube Atletico Paranense (2000), Londrina Esporte Club (2001), Santa Cruz (2002), Caxias do Sol (2003), Santa Cruz (2004), SC Braga (2004-2007), Rapid Bucureşti (2007-2011), Larissa (2011), Moreinrense (2012).

Stefano Avogadri
Data naşterii: 11.08.1985, Treviglio (Italia).
Echipe la care a mai evoluat: Piacenza (2004-2006), Legnano (2006-2008), Piacenza (2008-2012).

sursa: fcpetrolul.ro