vineri, 10 august 2012

Interviu Damien Boudjemaa

 Damien Boudjemaa, play-makerul Petrolului Ploiesti
sursa foto:djazairfoot.com

Unul din cei mai buni jucatori din Romania este algerian.
De curand anuntat in Liga1, playmaker-ul de 27 de ani joaca la Ploiesti, capitala petrolului din Romania.In acest moment internetul descopera pe acest algerian intrucat a marcat acest minunat gol.

DF: Damien te rog sa te prezinti cititorilor revistei noastre.
DB Ma numesc Damien Boudjemaa si joc in prima divizie in Romania de acum  8 luni.

DF Unde ai inceput sa joci fotbal?
DB Am inceput la Montreuil in 93 la varsta de 13 ani.Dupa la 18 ani am jucat la un alt club din Montreuil in DHR

DF De unde aceasta dorinta pentru fotbal?
DB Am inceput fotbalul un pic unde munceam.Am ajuns la Montreuil in DHR, apoi m-au chemat in DH, CFA2 si un pic cate un pic am crescut nivelul.De fiecare data am dorit sa ajung mai sus.

DF Care este postul tau de baza?
DB La baza sunt mijlocas ofensiv.Numarul 10. Dar pot sa joc foarte bine si pe dreapta.

DF Acum esti titular indiscutabil?
DB Da, dar doar pentru moment

DF O intrebare pe care toata lumea o pune, de ce Romania?
DB Pentru ca in Franta nu mi s-a oferit sansa, nu am avut oportunitattea.Am jucat si in liga nationala, dar am avut un sezon slab.De aceea am vrut sa ma relansez intr-un alt campionat.

DF Cunoastem putine despre  campionatul romanesc. Sunt multi din afara tarii acolo?
DB Da. In clubul meu sunt 7, 8 jucatori ce vorbesc limba franceza.Sunt din ce in ce mai multi jucatori care vin in Romania.

DF Am fost placut surprins de calitatea infrastructurilor din Romania, sunt ele ca cele franceze?

DB Nu, n-as spune ca sunt toate bune ca in Franta.Dar este adevarat ca sunt multe cluburi aici in Romania foarte bine structurate si inchegate.Poate mult mai bine ca in Franta la un anumit nivel.La clubul meu stadionul este nou nout, de exemplu.Este strucurat ca un club din liga 1 si chiar mai bine decat atat datorita suporterilor pe care ii are.

DF Ramai si acest sezon?
DB Nu stiu sigur,. Mai sunt cateva mici aspecte de clarificat, dar nu stiu inca.( n.t. Interviul a fost facut inainte de inceperea campionatului si abia acum publicat)

DF Cum ai defini jocul tau?
DB Am un joc suficient de simplu. Combin driblingul cu pasa.sunt un jucator mai degraba ce deschide jocul , aerisit.


Restul se refera la echipa nationala a Algeriei. Daca a ales intre Algeria si Franta. Daca s-ar vedea jucand in Algeria. Un impresar inainte de a veni in Romania luase contact cu ceva cluburi de acolo.


PS sau FIFA?
FIFA

Sut in forta sau plasat?
Plasat.

Daca ai schimba tricoul cu un jucator cine ai vrea sa fie?
Messi

Asist sau gol?
Mai degraba asist

Cafea sau lapte?
Niciuna. Rade Bine. Cafea.

Seara in familie sau cu prietenii?

Cu prietenii.

 http://www.djazairfoot.com/lun-des-meilleurs-joueurs-de-roumanie-est-algerien-entretien-avec-damien-boudjemaa/ 

sursa : djazairfoot.com