luni, 12 martie 2012

Precizari Valeriu Rachita

Legat de speculaţiile apărute în jurul numelui portarului italian Matteo Gritti şi posibila sa implicare în mafia pariurilor, Valeriu Răchită, managerul general al FC Petrolul Ploieşti, a declarat că „am discutat cu Gritti aseară, în autocar, imediat după ce am aflat despre acest lucru, iar el mi-a spus că nu este implicat într-un astfel de scandal. Dacă justiţia va dovedi contrariul, atunci i se va desface angajamentul şi va pleca. În momentul în care i s-a făcut contractul cu FC Petrolul, Gritti a prezentat şi cazierul său, unul curat, iar după evoluţiile din meciurile disputate până acum nu se pune problema ca el să fie suspectat de ceva”.
Totodată, Valeriu Răchită a ţinut să facă precizări şi vis-a-vis de subiectul reprezentat de cazarea echipei FC Petrolul Ploieşti la Hotel Crowne Plaza din Bucureşti, înaintea partidei cu Rapid Bucureşti. „Acolo am stat şi înaintea partidei cu Sportul Studenţesc, din ultima etapă a turului, şi n-a fost vreo problemă. Am ales să mergem cu o zi înainte în Capitală pentru că, meciul fiind duminică seară, la o oră la care traficul este foarte aglomerat, n-am vrut să riscăm să pierdem ore întregi pe drum. Conform Contractului de Colaborare încheiat între clubul nostru şi Hotel Crowne Plazza, tariful achitat pentru o cameră a fost de 215 RON, nu de 175 de Euro, aşa cum s-a speculat în presă”, a afirmat Valeriu Răchită.
Mai sus, în facsimil, puteţi vedea Contractul de Colaborare încheiat între SC Ana Hotels S.A.-punct de lucru Crowne Plaza Bucureşti şi FC Petrolul Ploieşti.


sursa : fcpetrolul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.