marți, 13 martie 2012

Matteo Gritti se disculpa !




sursa foto: Mediafax.ro
Portarul italian al Petrolului Ploieşti, Matteo Gritti, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că nu a fost  niciodată contactat de poliţia italiană în cazul meciurilor trucate pentru pariuri, subliniind că este nevinovat şi are cazierul curat.


"Pentru mine este imposibil să afirm că cineva ştia dinainte că jocul se va încheia cu 2-0. Persoana care a afirmat despre mine că ştiam acest lucru trebuie să facă proba, dacă nu o va face se va ocupa avocatul meu. Poliţia italiană nu m-a contactat niciodată, cazierul meu este curat şi nimeni de la poliţie nu mi-a cerut să depun mărturie. Poliţia a început investigaţiile acum nouă luni, dar nimeni nu m-a sunat. Asta se întâmplă pentru că, uneori, jurnaliştii vor să creeze monştri. Cei care au probleme cu poliţia mă cunosc şi eu îi cunosc, dar jurnaliştii italieni şi, mai ales, elveţieni au dat deja verdictul. Asta o poate face doar poliţia. Ei doar au inventat o poveste. Cunosc doi jucători, am jucat împreună cu ei, au făcut afirmaţii despre mine, dacă erau adevărate poliţia m-ar fi chemat. Jurnaliştii elveţieni m-au întrebat dacă sunt gata să mă întorc în Italia. Scuzaţi-mă, am stat în Italia până acum o lună, acum sunt în România, sunt cu dumneavoastră de vorbă, joc aici, toată lumea ştie unde mă aflu. Sunt furios pentru că s-au făcut afirmaţii că jocul cu Rapid s-a pierdut din cauza mea. Sunt profesionist şi am dat totul în teren pentru echipă, asta a spus şi antrenorul. Sunt nevinovat", a declarat Gritti
El a fost însoţit la conferinţa de presă de către managerul Valeriu Răchită, care a afirmat că va decide în cursul săptămânii dacă îl va folosi pe portar în următoarele jocuri: "Am avut o discuţie cu Gritti şi am luat legătura cu avocatul lui din Italia, iar cel din urmă a spus că va începe o acţiune împotriva jurnalistei care a declanşat acest scandal. I-am explicat poziţia clubului: dacă va primi o adresă oficială din partea oficalităţilor italiene sau elveţiene, a doua zi i se va desface contractul, iar el a fost de acord, nu a avut nimic de obiectat. Gritti a venit în probe în Antalya, iar sportiv a corespuns. Cartea verde a sosit prin TMS (n.r. - Transfer Matching System, programul FIFA de monitorizare a transferurilor internaţionale), dacă exista vreo problemă juridică, probabil că se bloca certificatul de transfer internaţional şi nu-l puteam legitima. Apoi, cazierul lui este curat. Sper ca tot ce se vehiculează să nu fie adevărat, îmi doresc ca cei care fac rău fotbalului să fie deferiţi justiţiei".
Răchită susţine că nu are ce să-i reproşeze lui Gritti, nici la meciul cu Rapid, pierdut duminică, în Giuleşti, cu scorul de 0-2, nici la cel cu FC Vaslui, din etapa precedentă, de asemenea pierdut, scor 1-2. "Jucătorii n-au de ce să fie afectaţi, n-am pierdut din cauza lui Gritti două meciuri, n-am ce să-i reproşez. Imaginea clubului a fost lezată şi după meciul cu Steaua, când au spus fel de fel de minciuni. Ne aşteaptă o serie de jocuri foarte importante, săptămâna asta o să mă consult şi cu staful şi cu Gritti şi voi lua o decizie în privinţa utilizării lui. Nu avem de ce să fim suspicioşi, atât în joc, cât şi prin comportamentul de zi cu zi că nu avem motive să-l bănuim de ceva necurat", a adăugat Răchită.
Presa centrală a scris, luni, că jurnalişti elveţieni au fost prezenţi la meciul cu Rapid pentru a-l intervieva pe Gritti despre scandalul meciurilor aranjate din Italia. Potrivit surselor citate, o ziaristă elveţiană ar fi afirmat că portarul Petrolului ar fi ştiut că meciul se va termina cu scorul de 2-0 în favoarea Rapidului.

sursa: Mediafax

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.