joi, 29 martie 2012

Multescu a sustinut astazi prima sa conferinta de presa!!


Gheorge Multescu: „Jocul cu FC Braşov este unul foarte important, dar indiferent de ce se va întâmpla sîmbătă, trebuie să mergem înainte şi să luptăm până la capăt!!"
 Noul antrenor principal al echipei Petrolul Ploieşti, Gheorghe Mulţescu, a fost prezentat oficial, astăzi, într-o conferinţă de presă la care a participat şi managerul general al clubului, Valeriu Răchită.

FC Petrolul are un nou antrenor principal, Gheorghe Mulţescu luându-i locul lui Valeriu Răchită pe banca tehnică a echipei. Într-o conferinţă de presă organizată astăzi, cei doi au explicat motivele care au dus la această schimbare, expunându-şi, totodată, gândurile de viitor. “Am vrut să vin la această conferinţă de presă pentru a-mi demonstra sprijinul pe care i-l acord noului antrenor principal. Îmi doresc din inimă ca domnul Mulţescu să reuşească ceea ce ne dorim cu toţii, adică salvarea de la retrogradare. Va avea, din partea mea, sprijin total, va avea mână liberă din punct de vedere tehnic şi, ca să eliminăm speculaţiile, dânsul va decide tot ceea ce se va întâmpla la echipă. Sper ca prin venirea domnului Mulţescu să se producă acel şoc, să avem rezultate pozitive şi, după etapa a 34-a, să ne aflăm deasupra liniei”, a spus Valeriu Răchită. „Mă retrag din funcţia de antrenor după trei ani pe care i-am petrecut la cârma echipei, o perioadă şi cu bune, şi cu mai puţin bune. Rămân cele trei obiective pe care le-am anunţat în iunie 2009, atunci când am plecat la drum, şi pe care le-am îndeplinit: promovarea echipei în Liga I, construirea unui nou stadion, cu sprijinul primarului, şi schimbarea acţionariatului. Acum, m-am dat la o parte, pentru că, aşa cum am spus întotdeauna, nu Vivi Răchită e important la Petrolul, ci clubul în sine contează”, a mai adăugat oficialul „galben-albaştrilor”.
La rândul său, Gheorghe Mulţescu a explicat cum s-a ajuns la numirea sa în funcţia de antrenor principal al grupării ploieştene. „Marţi seară, după o serie de evenimente mai puţin aşteptate pentru mine, am hotărât să mă despart de Delta Tulcea, iar după o jumătate de oră m-a sunat Vivi. Ne cunoaştem foarte bine, am lucrat împreună şi în Turcia, iar el m-a rugat să-l ajut să îndeplinim acest obiectiv, al salvării de la retrogradare. Lucrurile s-au derulat foarte repede, dar am răspuns afirmativ, pentru că atunci când este greu se văd caracterele. Pentru mine este o nouă provocare şi sperăm să terminăm cu bine acest campionat”, a spus Gheorghe Mulţescu. Reputatul tehnician a condus, miercuri seară, un prim antrenament, luând, astfel, contact cu jucătorii.„ Ei sunt puţin rezervaţi, ca să nu zic afectaţi, aşa că am încercat să-i scot din starea aceasta. Le-am spus câteva lucruri de îmbărbătare, pentru că trebuie să-şi recâştige încrederea în ei, atâta vreme cât o serie de rezultate bune ne pot aduce într-o postură favorabilă în clasament. Echipa a arătat, până acum, că are potenţial, dar cred că trebuie mai multă disciplină, mai mult sacrificiu, iar împreună trebuie să remediem greşelile care s-au făcut”, a afirmat noul antrenor principal al „lupilor”. „Jocul cu FC Braşov este unul foarte important, dar indiferent de ce se va întâmpla sîmbătă, trebuie să mergem înainte şi să luptăm până la capăt. Deocamdată, pentru că timpul este foarte scurt, nu or să apară foarte multe schimbări. Vom merge pe  sistemul folosit până acum, pentru că s-au creat nişte relaţii, nişte reflexe, dar, în timpul meciului, în funcţie de evoluţia joculuil, echipa va trebui să ştie să reacţioneze şi să treacă într-un alt sistem”, a mai afirmat Gheorghe Mulţescu.
Echipa a intrat, de astăzi, în cantonament, urmând să pregătească, la baza de la Crângul lui Bot, partida cu FC Braşov (sâmbătă, ora 19.00, pe stadionul „Ilie Oană”). În ceea ce priveşte restul staff-ului tehnic, Valentin Negoiţă şi Dumitru Jipa vor rămâne antrenori secunzi, singura noutate urmând să o reprezinte venirea preparatorului fizic Yuksel Yeşilova.

sursa: fcpetrolul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.