luni, 30 ianuarie 2012

AICI ESTE PETROLUL!

Aici este PETROLUL!

Iubito azi te duci la meci
Mâncare-mi sunt covrigii
Sa-ti iei fularul daca pleci
Ca eu ramân pe Digi

Copile azi te duci la meci
Nu mergi la meditatii
Sa-ti iei fularul daca pleci
Ca eu ramân cu tatii.

Azi mama tu te duci la meci
Sa freamate tribuna
Si îti promit ca daca pleci
Fac piata toata luna.

Hai sor-meo ca te duci la meci
Sa îi urcam pe garduri
Si îti promit ca daca pleci
Îti cumpar niste farduri

Fetita mea, sa-ti iei manusi
Ca astazi schimbam roulul
Azi am eu grija de papusi
Tu cânti pentru Petrolul

Bunico haide ca pleci iar
Dar nu la Liturghie
Nu-ti lua baticul, ia-ti fular
Ca mergi în galerie.

***

În casa vine-un val de frig
Cred c-a intrat bunica
„La ce m-ai pus maica sa strig?
Ca n-au jucat nimica!”

Copilul intra abatut
Îl vad trântind fularul
„Sunt suparat ca am pierdut
Si ca mi-au luat penarul”

Si mama vine-ncetisor
O vad ca abia merge
„Ce jucatori! Rusine lor!
Puteau macar s-alerge”

Si stau pe holul meu cel mic
Sa îmi astept fetita
„Mai tata, n-au jucat nimic
Nici Negru nici Oprita”

Când intra sor-mea e prapad
Din glas simt cum sta treaba
„Sa pleci cu ei! Sa nu te vad!
Am tremurat degeaba”

„Cum de esti rabdator? Cum poti? -”
Ma-ntreab-a mea iubita –
„Ce slabi au fost, sa plece toti!
În frunte cu Rachita”

***

Cum sa te-abtii sa nu-i înjuri
Când vezi cum dorm în ghete
Ce fotbalisti! Ce muraturi!
Le-au suparat pe fete.

Cum sa fim rabdatori cu ei?
Pe bune, nu mai merge!
Pentru copii, pentru femei
Puteau macar s-alerge!

Vreo doua mii de spectatori
N-au altii nici la derby.
Pai sa fi fost noi jucatori
Muscam din firul ierbii.

Cu doua mii de spectatori,
Femei doar, in tribune
Bai umbrelor de jucatori
Jucati si voi? Pe bune!

Va credeti profesionisti?
Nu va apasa scorul?
Caricaturi de fotbalisti
AICI ESTE PETROLUL!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.