duminică, 25 august 2013

big93Petrolul a trecut peste înfrângerea usturătoare cu Swansea, din Europa League, și a bifat a treia victorie a sezonului în Liga 1. Hamza Younes, omul responsabil cu golul în meciurile disputate de găzari pe terenuri străine, a ajuns la cota 4 în actuala ediție după ce a transformat o lovitură de pedeapsă (15), tunisianul fiind decisiv și la faza reușitei lui Grozav (18), când l-a servit excelent pe internaționalul român. Fatai (64) a redus din diferență după o frumoasa acțiune personală, încheiată cu un lob peste Pecanha, la colțul scurt, dar lupii au reacționat pozitiv și, până la final, au avut chiar șansa să închidă jocul, la ocaziile lui Dore și De Lucas. În urma acestui succes, Petrolul a contabilizat 12 puncte și a urcat pe poziția secundă, în spatele liderului surpriză FC Botoșani.(sursa:fairplaydeprahova.altphel.ro)

Declaratii dupa meci

Cosmin Contra: "Mai avem probleme cu mentalitatea, pentru că și azi ne-am relaxat după 2-0, iar adversarii ne-au pus probleme. În repriza a doua, ne-am jucat cu focul. Am obținut o victorie mare, de moral, venită pe fondul unui joc slab în repriza a doua. Jucătorii mei și-au dorit să spele imaginea din meciul cu Swansea.
Dacă joi vom juca la fel cum am jucat în primele 25 de minute cu Astra, putem spera, de ce nu? Miracolele există și trebuie să credem în ele. Îmi doresc un stadion arhiplin, să încercăm să deschidem repede scorul și să avem două goluri până la pauză.", a spus Cosmin Contra, în direct la "Digi Sport Special". 
În ultima vreme au apărut mai multe zvonuri conform cărora Petrolul este în pericol să se destrame din cauza gravelor probleme financiare. Mai mulți jucători au de primit sume importante de bani. Antrenorul ploieștenilor este convins că lucrurile vor reveni pe făgașul normal. 
"În niciun moment nu s-a pus problema să plec de la echipă. Sunt restanțe, dar se fac eforturi ca jucătorii să fie răsplătiți pentru efortul lor. Am mare încredere că domnul primar va face tot ce poate și se vor plăti restanțele. Avem nevoie de liniște la echipă.", a conchis "Guriță".

Ovidiu Hoban:  “Este o victorie de moral, după ceea ce s-a întâmplat la Swansea. A fost un accident acolo.
Contra Astrei am scăzut puțin motoarele după pauză, asta din cauza căldurii. Am câștigat trei puncte foarte importante în campionat, e bine că am învins în premieră pe terenul lor.
Cu Swansea nu vom intra pe teren doar ca să facem figurație. Ne vom juca șansa noastră, atât cât mai este ea după rezultatul din tur. Sperăm să reușim un meci bun și să luăm puncte pentru România”, a spus Hoban, pentru "Digi Sport Special".

Caseta tehnica
Astra Giurgiu-Petrolul Ploiesti 1-2(0-2)
Marcatori:Fatai(64')/Hamza Younes(15'), Grozav(18')

Astra: S. Lung - Măţel, Ben Youssef, Găman, Morais - Laban, Takayuki - Tembo, Cristescu, De Amorim - Fatai
Rezerve: D. Coman, Enache, Bukari, Bărboianu, Ivanovski, A. Giurgiu, A. Mureşan
Antrenor: Daniel Isăilă

Petrolul: Pecanha - Alcenat, Geraldo, Benga, Guilherme - Hoban, De Lucas - Priso, Hamza, Grozav - Abel Camara
Rezerve: Bornescu, Mustivar, Boudjemaa, Achim, Romario, Teixeira, Dore
Antrenor: Cosmin Contra

Arbitru: Ovidiu Haţegan

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.