joi, 30 mai 2013

Petrolul și Gaz Metan au încheiat la egalitate, scor 1-1, iar echipa lui Cosmin Contra a reușit să obțină locul al treilea, calificându-se în UEFA Europa League, indiferent de rezultatul prahovenilor din finala Cupei, cu CFR Cluj.
Gigi Mulțescu și-a motivat echipa pentru a juca cât mai bine la Ploiești, iar Gaz Metan a reușit unul dintre cele mai bune meciuri din acest an. Bokila și Mojica au trimis în bară în prima repriză, însă oaspeții au condus la pauză cu 1-0, după golul marcat în minutul 43, cu un șut trimis de Vitinho pe sub Bornescu.
Doi absenți în finala Cupei, cu CFR
Dupa pauză, a început nebunia la Ploiești. Geraldo a fost eliminat pentru două cartonașe galbene, iar apoi Bawab a simulat o accidentare. Bornescu și Bawab au fost eliminați în urma scandalului și vor rata finala Cupei, iar Contra a fost trimis în tribune, antrenor pe bancă rămânând mijlocașul Hoban!
Pe final, medieșenii și-au pierdut și ei cumpătul și au mai primit încă trei cartonașe roșii, prin Todea, Zaharia și Muth. Ultimul a provocat penalty-ul din care Hamza a punctat pentru 1-1, în al 12-lea minut al prelungirilor, la chiar ultima fază de joc. 
Nimic nu a mai contat la final pentru Petrolul, care a reușit o calificare extraordinară în cupele europene, ajutată fiind și de remiza Astrei de la Târgu Jiu, scor 1-1. Astra merge în Europa League de pe locul patru doar dacă CFR Cluj va învinge Petrolul în finala Cupei României.(sursa:digisport.ro)

Lupii au sarbatorit in centrul Ploiestiului revenirea dupa 18 ani in Europa!!


Declaratii dupa meci

Cosmin Contra: " Dacă ne referim la meciul în sine, ocaziile au fost de partea noastră. Cei de la Gaz Metan au reușit să ne încurce, de ce ne-a fost frică nu am scăpat, meciul a fost stricat de arbitri. Am pierdut două piese importante pentru finala Cupei, sunt jucători cu mari probleme. Bornescu și Geraldo au plâns în hohote, pentru că tensiunea a fost foarte mare. Mi-aș dori să câștig Cupa, cu toate problemele de lot. Jucătorii mei au spiritul de a lupta până în ultimul minut și dau totul pe teren.Acesta este fotbalul și arbitrajul din România. Sunt stupefiat de ce s-a întâmplat. Arbitrajul a fost de la început părtinitor, iar tensiunea a crescut. Colțescu a scăpat total jocul din mână. Dacă nu interveneam acolo, probabil că mai aveam doi-trei jucători eliminați. Acesta este respectul arbitrilor, care doar strică meciuri. Bornescu, la experiența lui, nu trebuia să facă ce a făcut. Gaz Metan a venit motivată din toate punctele de vedere. Dacă marcam primii, ne-am fi făcut meciul ușor",a spus Contra, la Digi Sport.

Mircea Bornescu:"Sunt foarte trist, dar sper ca băieții să câștige finala și fără mine și Geraldo. În primul rând este vina mea, la experiența mea nu aveam voie să fac acel lucru. Probabil că în tensiunea meciului, când l-am văzut pe Bawab că trage de timp, l-am bruscat un pic și în momentul ăla m-a înjurat. Am vrut să îl mușc, dar nu l-am mușcat. Puteam pierde tot în această seară, a fost un gest necugetat. După aceea m-a lovit de două-trei ori cu pumnul în față, dar nu am reacționat. Cred că eliminarea mea a fost corectă, și nu am ce să comentez pe seama ei.
Totuși, arbitrajul lui Colțescu a fost ciudat, pentru că le-a permis să tragă de timp și s-a ajuns unde s-a ajuns. I-am spus lui Colțescu să nu mai permită să tragă de timp cei de la Gaz Metan. După ce au marcat nu au făcut altceva decât să stea pe jos "a spus Bornescu , la DigiSport.

Ovidiu Hoban: "Îmi pare rău că nu am putut să facem fericiți acești oameni care au venit aici. Îmi pare rău că n-am câștigat. Am luptat împotriva unui arbitraj ostil, am pierdut doi oameni importanți pentru finala Cupei. Am vrut să câștigăm ultima etapă de acasă și cu ajutorul Astrei puteam chiar să mergem pe locul 2.
Bawab n-a vrut să se ridice. S-a creat un meleu și de acolo au început să curgă roșiile. Sperăm să aducem Cupa la Ploiești și fără cei doi (n.r Bornescu și Geraldo). Bornescu este foarte nervos. E dureros să nu joci în finală. Asta este, îi pare foarte rău că nu poate să ne ajute"a spus Hoban, la DigiSport.

Caseta tehnica

Petrolul - Gaz Metan Medias 1-1 (0-1) (Hamza '103/ Vitinho '44)
PETROLUL: Bornescu - Achim, Geraldo, Manasse, Guilherme - Hoban, Mojica - Boudjemaa, Hamza, Grozav - Bokila
Rezerve: Hamutovski, Mustivar, Neag, Grecu, Renan, Romario, Naziri
Antrenor: Cosmin Contra

MEDIAS: Plesca - Buzean, Muth, Frasinescu, Zaharia - Todea, V. Negru - Al. Munteanu, Eric, R. Avram - Vitinho
Rezerve: Greab, Radovic, Gaspar, F. Bravo, C. Gheorghe, Draghici, Bawab
Antrenor: Gheorghe Multescu

Foto:DigiSport

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.