joi, 18 aprilie 2013


După o evoluţie magistrală la Galaţi, FC Petrolul a tranşat într-o proporţie covârşitoare lupta pentru calificarea în finala Cupei României. Trupa lui Cosmin Contra a zdrobit Oţelul, golurile lui Geraldo Alves,  Bokila si autogolul lui Cojoc dându-le dreptul ploieştenilor să se gândească, încă de pe acum, la confruntarea de pe „Naţional Arena.”
 

Nici că se putea un start de partidă mai bun pentru „găzari”... Trecuseră doar trei minute şi GERALDO ALVES deschidea scorul, prelungind cu capul, pe spate, de la colţul scurt, după un corner bătut, de pe dreapta, de către Sauvadet. Era primul gol pentru lusitan în tricoul „galben-albaştrilor”, şi în ce moment, cu Petrolul ajungând cu un pas mai aproape de mult dorita finală a Cupei României!
Reacţia Oţelului a venit aproape instantaneu, însă Bornescu (8) a făcut minuni, scoţând de două ori, în aceeaşi fază, la şuturile expediate consecutiv de către Stromajer şi Iorga. Jocul a curs într-un ritm alert până la pauză, cu ploieştenii ameninţând buturile lui Grahovac prin Bokila (19), Sauvadet (22) şi Hoban (38), dar şi cu Bornescu providenţial încă o dată, la lovitura de cap a lui Vancea (23).
Intrat pe teren în prima repriză, după accidentarea lui Sauvadet, tânărul Vlăduţ Morar a deschis partea secundă cu un şut la care Grahovac (49) a respins cu dificultate în corner. N-a fost decât o amânare, pentru câteva minute, a momentului golului desprinderii, pentru că tot Morar  a şutat de la 20 de metri, lateral stânga, iar mingea, deviată de COJOC (60), l-a păcălit pe Grahovac! Şi iureşul petroliştilor era departe de a se fi încheiat, pentru că BOKILA (71) a desăvârşit „măcelul”, atunci când, plecat de la 30 de metri spre buturile adverse, nu i-a lăsat vreo speranţă lui Grahovac.
Aşa s-a scris istoria primei manşe a semifinalelor Cupei României, în urma căreia s-a făcut „lumină” şi în ceea ce priveşte numele echipei ce va merge în ultimul act al competiţiei. De acum, e clar că doar o catastrofă mai poate opri Petrolul să meargă, pe 1 iunie, pe „Naţional Arena”. Visul continuă, aşadar!

Declaratii dupa meci:
 
Manasse:"Am făcut un meci bun. Prima repriză a fost foarte dificilă, am marcat repede, apoi ne-am apărat mult, am încercat să nu primim gol și am reușit. În a doua repriză a fost mai ușor. Ar fi primul trofeu pentru întreaga echipă. Vrem să ajungem în finală. Va fi prima finală din viața mea și sper să o câștigăm. Nu știu dacă suntem favoriți la Cupă. Asta și CFR sunt două echipe bune. Noi vrem să cucerim Cupa, vom vedea." a declarat Manasse după joc pentru DigiSport.



Cosmin Contra: "Am avut norocul să dăm un gol repede, după care am avut 15 minute în care am pierdut mingea, ei avut câteva ocazii importante. Ştiam că în a doua repriză se vor desface şi vom avea spaţii. Am luat o opţiune pentru calificare, dar încă mai e de jucat. Nu suntem favoriţi să luăm cupa. Acum trebuie să recuperez entuziasmul ăsta, să-l aduc la minimum, pentru că luni avem un meci important, contra viitoarei campioane, Steaua. Mai avem 90 de minute foarte grele, apoi ne putem gândi să câştigăm finala." a spus Cosmin Contra la Digi Sport.

Antrenorul Petrolului a comentat şi incidentul din timpul partidei cu Petre Grigoraş.

"Eu nu cred că sunt la nivelul domnului Grigoraş, eu nu l-am jignit cu nimic. El s-a luat de arbitri, i-am zis asta, iar el mi-a spus să mă duc mai încolo. Eu am pus degetul la gură şi i-am spus să tacă. Eu cred că a demonstrat în seara asta că este peste mine. La pauză a trimis secundul şi mi-a spus să tac, că mă bate. Este un incident peste care am trecut." a mai spus Contra.

Oţelul Galaţi – Petrolul Ploieşti 0-3 (0-1)
Marcatori: Geraldo Alves (3), Cojoc (aut.60), Bokila (71)

Oţelul: Grahovac – Cojoc, Sârghi (cpt), Benga, Murgoci – Neagu, Giurgiu – Iorga, Astafei (72 Didi), Stromajer (61 Paraschiv) – Vancea (46 Marquinhos). Antrenor: Petre Grigoraş.

FC Petrolul: Bornescu – Alcenat, Geraldo Alves, Yamissi, Guilherme – Marinescu (cpt) (69 Mustivar), Hoban – Boudjemaa, Younes, Sauvadet (28 Morar) – Bokila (75 Mojica) . Antrenor: Cosmin Contra.

Au arbitrat: Radu Petrescu (Bucureşti) – Aurel Oniţă (Constanţa) şi Vasile Marinescu (Bucureşti). Arbitri adiţionali: Sebastian Colţescu (Craiova) şi Robert Dumitru (Braşov). Arbitru de rezervă: Florin Miron (Bucureşti).(fcpetrolul.ro)
Observatori: Augustus Constantin (Rm. Vâlcea) şi Paul Cazan (Bucureşti).
Cartonaş roşu: Benga (75) (sursa:fcpetrolul.ro)

Foto:DigiSport.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.