luni, 11 februarie 2013

Prima victorie clara din aceasta iarna pentru "Lupii Galbeni"

Al doilea meci de pregatire din cel de-al doilea stagiu efectuat la Belek a adus Petrolului, în această seară, prima victorie  scor 2-0, în fața lui MFK Kosice, locul 4 în campionatul slovac. Petrolistii au decis soarta partidei în ultimele cinci minute ale primei reprize, când Grozav (40) respectiv Bokila (44) au înscris golurile celei mai categorice victorii din această iarnă. Urmatorul meci pentru "lupii galbeni" va avea loc miercuri, partida in care lupii isi vor masura fortele cu una din echipele modeste ale primei ligi ale Muntenegrului, Zeta Golubovci aflata pe locul 11 in ierarhia la zi dintr-un total de 12 echipe.
„Echipa a făcut un meci bun. Am avut, astăzi la prânz, o şedinţă, o analiză video a ultimelor două partide, în care le-am arătat băieţilor „cadourile” pe care le-am făcut adversarilor în acele întâlniri. Mă bucur că au înţeles ceea ce am discutat şi au reuşit să elimine greşelile majore. Din moment ce facem acest lucru se vede că suntem o echipă solidă, ce nu-şi lasă oponenţii să aiba mari ocazii de gol. Am văzut o altă determinare, iar părerea mea este că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Cosmin Contra pentru siteul oficial. Dupa jocul din aceasta seara , dintre jucatorii aflati in probe in acest moment , Contra  a decis sa renunte la atacantul muntenegrean Purovic in schimb Cristian Muscalu şi  egipteanul Sherif Ashraf au mai primit sanse pentru a-si demonstra valoarea.

FC Petrolul Ploieşti – MSK Kosice 2-0 (2-0)

Marcatori: Grozav (40, pen.), Bokila (44).
FC Petrolul: Hamutovski (69 Bornescu) – Alcenat (74 Achim), Neag (74 Geraldo), Yamissi, Grecu (74 Guilherme) – Mustivar (69 Marinescu), Hoban (69 Romario) – Muscalu (46 Sherif Ashrad), Grozav (65 Cristescu), Morar (69 Renan) – Bokila (60 Purovic).
Antrenor: Cosmin Contra.

MFK Kosice: Tofiloski – Ostojic, Basista, Kavka, Sekulic – Duda, Bukata, Singlar, Hovancik – O. Diaby, K. Diaby. După pauză au intrat: Ruzinsky – Toth, Pilipcuk, Huk, Pavuk – Viazanko, Slavisk, Karaj, Kuzna – Trebunak, Jano.
Antrenor: Jan Kozak.

foto:fcpetrolul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.