vineri, 18 ianuarie 2013

Oprita vs. Rednic&Contra
Misterul despartirii fata de unul dintre cei mai iubiti jucatori ai Petrolului in istoria moderna a clubului, Daniel Oprita a fost elucidat in aceasta dupa amiaza, cand presedintele executiv al  FC Petrolul Ploiesti, Alexandru Crangu a oferit explicatia oficiala pentru Ziarul Prahovean: "Adevărul este că Opriţa nu s-a înţeles bine nici cu Rednic şi nici cu Contra. În septembrie, când era Rednic, m-am întâlnit cu Opriţa la mall la Băneasa şi mi-a spus că el vrea să plece, că are o ofertă nu ştiu de unde, dar am insistat să rămână, pentru că Petrolul are nevoie de el. Acum, după vacanţă, a venit la mine în birou şi am discutat din nou. A zis că nu se înţelege nici cu Contra şi că există riscul să se ajungă la conflicte. Şi, atunci, decât să fie o atmosferă tensionată în vestiar, am căzut de comun acord să ne despărţim, el primind o sumă de reziliere mult mai mare decât au primit alţi jucători care au plecat de la Petrolul de-a lungul timpului. Şi, ca să vadă lumea cât de apreciat a fost Opriţa de către noi, să ştiţi că, în vară, deşi mai avea doi ani şi jumătate de contract cu Petrolul,  eu cu Daniel Capră am decis să-i dublăm salariul, de la 4.000, la 8.000 de euro. Deci, nu se poate spune că nu a fost respectat, dar, dacă nu se mai înţelege cu antrenorul, n-avea rost să mai continuăm împreună”.
În vârstă de 31 de ani, „Dinel” pune astfel capăt unei perioade foarte bune la Ploieşti, de trei ani, în care a contribuit serios la revenirea echipei în Liga I şi, apoi, la evitarea retrogradării. In ultimul sau sezon la Petrolul, cel din aceasta toamna, Opriţa a jucat în 13 din cele 19 partide disputate de Petrolul în Liga I, fiind de şapte ori titular şi în doar trei rânduri integralist, fără a reuşi să înscrie vreun gol.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.