miercuri, 28 noiembrie 2012

foto:DigiSport
Petrolul a trecut de Concordia Chiajna, scor 2-1, iar lupii sunt acum la un pas de finala Cupei României!!
Lupii  au dominat copios partida de la Ploiesti, ratând numeroase ocazii de gol prin Grozav, Cristea, Hoban sau Boudjemaa.
Ilfovenii au preferat o tactică defensivă încă din startul meciului, însă echipa antrenată de Ilie Stan a rezistat doar până în minutul 44, când Bokila, cel mai bun jucător al nostru, l-a învins pe Cobrea cu un sut la coltul scurt.
Petrolul si-a majorat avantajul în minutul 55, când acelasi Bokila a marcat, de data aceasta printr-un lob de exceptie.
Chiajna a sperat să ducă meciul în prelungiri după golul din penalty reusit de Purece, însă ai nostrii au gestionat perfect ultimele minute ale meciului si astfel ne-am calificat in semifinalele Cupei Romaniei. La finalul partidei atacantul nostru , Jeremy Bokila a fost desemnat omul meciului de catre sponsorul competitiei-Timisoreana.
În penultimul act al competitiei, Petrolul va întâlni învingătoarea meciului de maine dintre Otelul si Ceahlăul. Prima manşă a semifinalelor se va disputa pe 12 decembrie, pe terenul învingătoarei din confruntarea de mâine, iar returul se va juca pe 17 aprilie 2013, pe “Ilie Oană”.
 

Declaratii dupa meci 

Cosmin Contra: "Nu am avut un meci usor! Chiajna este o echipă care aleargă foarte mult, se închid bine în apărare, fac ceea ce au învătat, încearcă să lovească pe contraatac sau printr-o fază fixă. Am stiut că va fi la fel ca în meciul din campionat, cu noi atacând, cu o posesie de 75-80%. Am început foarte bine repriza a doua, cu patru-cinci ocazii de gol. Mă preocupă că nu am marcat din ocazii foarte clare, am tremurat în ultimele minute, dar am obtinut o calificare meritată. Acum ne-am arătat adevărata valoare după meciul prost de la Medias, trebuie să nu pierdem cu Ceahlăul si să rămânem în partea de sus a clasamentului. Am demonstrat că suntem o echipă foarte puternică, dar nu avem încă fată de Europa", a spus Contra, la DigiSport.
Contra a vorbit si despre problemele pe care le are patronul Petrolului, Florian Walter, care este anchetat de DIICOT în cazul transferurilor de la Universitatea Cluj la formatia din Ploiesti.
"Nu cred că Walter va părăsi clubul. Îi dedicăm victoria si lui, nu trece prin momente plăcute, sper ca această victorie să-i aducă zâmbetul pe buze, nu e usor să fii audiat câteva ore", a mai afirmat Contra.
Totodata "Gurita" speră ca atacantul Gicu Grozav să fie mai atent la finalizare:
"Gicu a făcut un meci extraordinar, s-a alergat, s-a bătut, a recuperat multe mingi, dar are nevoie de maturitate la finalizare. În meciul de azi putea să înscrie două-trei goluri".

Jeremy Bokila: "Întotdeauna e bine să câstigi. Am meritat să câstigăm acest meci. Pentru mine e important să jucăm finala, nu mă interesează cine va fi adversarul din semifinale!!"

Ilie Stan: "Atâta timp cât nu pui probleme pe fază de atac e foarte greu să te califici. E păcat de efortul jucătorilor. Dar am jucat contra unei echipe cu multe valori individuale. Noi am pierdut multe mingi la constructie implicit si calificarea. Am încercat să îi tinem departe de poartă. Dar se vede că doar de 4 luni jucăm împreună, sunt jucători noi, jucători tineri. Nu sunt supărat. Mi-as dori să câstig fiecare meci, dar mă gândesc si la lotul pe care-l avem. Dar când nu pui probleme în atac, e foarte greu să câstigi la Petrolul."

Caseta Tehnica

 FC Petrolul Ploieşti– Concordia Chiajna 2-1 (1-0)
Marcatori: Bokila (44, 55)/Purece (82, pen.).

FC Petrolul: Bornescu – Achim, Galamaz, Yamissi, Guilherme – Hoban, Marinescu (cpt) (71 Cesinha) – Boudjemaa, Ad. Cristea (66 Mustivar), Grozav – Bokila (81 Morar). Antrenor: Cosmin Contra.

Concordia: Cobrea – Belu, Leca, Ghionea, Bambara – Paraschiv (46 Popovici) – Serediuc, S. Pană (cpt), Purece, Zuluf (78 Damian) – Ibric (46 Welington). Antrenor: Ilie Stan.

Au arbitrat: Radu Petrescu (Bucureşti) – Vasile Marinescu (Bucureşti) şi Mircea Mihail Grigoriu (Bucureşti).
Arbitru de rezervă: Marian Balaci (Drobeta Tr. Severin).
Observatori: Octavian Goga (Braşov) şi Cornel Sorescu (Piteşti).




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.