vineri, 2 noiembrie 2012

VIDEO!! Prima conferinta de presa la Petrolul  a lui Contra

Cosmin Contra a stat astazi de vorba cu ziaristii la prima sa conferinta de presa de la sosirea in Ploiesti.Tanarul tehnician al lupilor a declarat ca se asteapta la sprijinul neconditionat al suporterilor la fiecare meci pentru ca acest aspect conteaza foarte mult.
De asemenea, Contra a laudat munca depusa de stafful tehnic anterior si a promis ca va face tot ce-i sta in putinta sa mentina aceasta pozitie in clasament, poate chiar o clasare si mai buna decat in momentul de fata.
Pe parcursul conferintei "Gurita" a tinut sa lamureasca inca odata situatia sa cu privire la litigiul sau cu fosta sa echipa  de liga a treia spaniola Fuenlabrada:"Din cauza unor probleme birocratice nu am putut sa stau pe banca la meciul de cupa, pentru ca cei de la Fuenlabrada imi fac ceva probleme, dar am vorbit pana ieri cu avocatii mei si din punctul lor de vedere este totul ok ca sa pot sa-mi desfasor activitatea la noua mea echipa".
Despre Petrolul, tehnicianul a afirmat ca este o echipa cu potential, putand sa se bata cu oricine de la egal la egal, obiectivul sau si al Petrolului fiind acela de a deveni de la meci la meci o echipa cat mai puternica.
  “Îmi place să fiu ambiţios. Obiectivele sunt pe măsura condiţiilor pe care le-am găsit la Ploieşti şi sperăm ca, împreună, să le atingem. Petrolul este un nume cu mare tradiţie în fotbalul românesc, însă, în acelaşi timp, este o echipă nouă, alcătuită în acest an. Nu e uşor să închegi o echipă aşa repede, dar antrenorul care a fost aici înaintea mea a făcut o treabă extraordinară, a dus Petrolul pe primele locuri. Acum, noi trebuie să muncim ca să fim şi mai sus în clasament”, a afirmat Contra. “Am găsit un lot cu capacitate mare de exprimare. Putem să devenim din ce în ce mai buni şi trebuie să-i fac pe jucători să înţeleagă faptul că Petrolul Ploieşti, propunându-şi aceste obiective, a trecut la un alt nivel. Are pretenţii să joace în Cupele Europene şi, atunci, mentalitatea jucătorilor trebuie să fie una pe măsură, să dea totul pe teren şi să-şi propună să câştige fiecare meci. Echipa are mult potenţial, se poate bate de la egal la egal cu oricine în România şi, aşa cum am mai zis, obiectivul nostru este acela ca, de la partidă la partidă, să devenim cât mai puternici”.
 Antrenorul “lupilor” a dezvăluit şi care vor fi lucrurile pe care va încerca să le implementeze echipei sale. “Încerc să-i fac pe jucători să înţeleagă care este gândirea mea asupra fotbalului şi, prin antrenamente, să reuşesc să o implementez, să fie asimilată cât mai repede. Îmi doresc o echipă mai agresivă din toate punctele de vedere. Ca sistem de joc, voi încerca să-l pun în practică pe acela care se adaptează cel mai bine calităţilor jucătorilor”, a spus Contra.
La finalul conferintei Cosmin Contra a tinut sa faca cateva precizari cu privire la urmatoarea partida pe care Petrolul Ploiesti o va sustine luni de la orele 20 pe Ilie Oana impotriva noii sfert finaliste a Cupei Romaniei, Concordia Chiajna:"Nu am emotii acum.Probabil luni voi avea putine emotii, fiindca am inteles ca este o atmosfera senzationala aici si intotdeauna la debut in fata suporterilor ai ceva emotii".
Foto:fcpetrolul.ro

2 comentarii:

  1. Felicitări pentru munca depusă ca acest blog să arate în acest fel, pentru tot ce faceţi ca Petrolul să ajungă acolo unde îi este locul. Eu personal, sper să pregătesc mai mulţi copii să ajungă să apere culorile galben-albastre. Pentru acest lucru, am nevoie de puţină publicitate. http://fotbalcolceag.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. @lupulgalben Multumesc pentru cuvintele frumoase, si asa cum le spuneam si altor petrolisti, toata aceasta munca o fac din pura pasiune si multa dragoste pentru echipa mea de suflet Petrolul Ploiesti.Prin aceste incurajari nu faceti altceva decat sa ma ambitionati si mai tare sa imi fac treaba cat mai bine. Din acest motiv am hotarat sa fac si aceasta schimbare de look asupra blogului (inca in constructie)si sa va invit sa ramaneti alaturi de mine si pe viitor.Foarte curand o sa apara pe langa acest blog si siteul "Ploiestiul Patria Noastra" dedicat comunitatii petroliste.
    Va multumesc inca odata!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.