duminică, 28 octombrie 2012

Cosmin Contra este noul antrenor al Petrolului!Secundul lui va fi Laurentiu Rosu

Ca urmare a demisiei lui Mircea Rednic, plecat să antreneze în Belgia, pe Standard Liege, Petrolul Ploiesti s-a miscat rapid si a numit un cuplu foarte interesant pe banca tehnică.
Noul principal al echipei va fi fostul internațional Cosmin Contra (36 de ani), care si-a rupt întelegerea cu divizionara a treia din Spania, Fuenlabrada. Acesta regretă totuşi părăsirea ibericilor, cu care urcase până pe locul 5 în campionat şi cu care trăgea speranţe de promovare în Segunda Division.
"Gurită", care a mai cochetat cu banca tehnică si pe vremea când activa la Poli Timisoara, va avea drept secund un alt fost român care a jucat în Spania.
Este vorba de Laurentiu Rosu (37 de ani), care a făcut carieră la Numancia și Recreativo, si care se află totodată la prima sa experientă într-un staff tehnic.
Contra și Rosu au semnat angajamente pe două sezoane.
Petrolul este pe locul 5 în clasamentul Ligii 1 si are ca obiectiv clasarea pe podium sau câstigarea Cupei României, pentru a obtine calificarea în Europa.
De-a lungul carierei sale de fotbalist, Contra a evoluat la Poli Timisoara, Dinamo, Alaves, AC Milan, Atletico Madrid, WBA și Getafe. Fostul fundaş al naţionalei este neînvins în 11 partide ca antrenor, în Liga 1.
Prima declaratie oficiala  a lui Cosmin Contra cu privire la Petrolul, a fost una mai mult decat de bun simt, care cu siguranta a atras simpatiile miilor de suporteri ai galben-albastrilor.
Iata ce a declarat "Gurita" in exclusivitate pentru Radio GSP: "Astăzi m-a sunat Florian Walter, nici nu ştiam cine e pentru că nu aveam numărul. I-am cerut cîteva minute să mă gîndesc, am intrat pe net şi m-am documentat. Cei de la Fuenlabrada nu ştiu încă nimic. L-am anunţat doar pe directorul sportiv care m-a adus aici şi cu care aveam o înţelegere să mă lase să plec dacă vin oferte din România sau din Spania, Primera sau Segunda.
Nu mi-a fost uşor să iau decizia pentru că sîntem nou-promovaţi şi am urcat pînă pe locul 5, prinsesem rădăcini. Mîine după meci vor afla toţi. Am acceptat pentru că proiectul domnului Walter mi se pare serios, au un stadion nou şi suporteri fanatici. Laurenţiu Roşu îmi va fi secund. A fost fericit, e dornic de muncă. Venim să muncim pe brînci, să facem rezultate, să cîştigăm tot, pentru că la lotul pe care îl are Petrolul trebuie să îţi propui aşa ceva. O să-i rog pe suporteri să fie îngăduitori şi să ne susţină".


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.