vineri, 20 iulie 2012

Lupii gata de start pentru noul sezon 2012-2013!!

Mircea Rednic: “Avem toate motivele să credem în şansa noastră”

 

sursa foto:fcpetrolul.ro
Cu o echipă mult întărită în această vară şi cu obiective dintre cele mai îndrăzneţe, FC Petrolul Ploieşti va debuta oficial, mâine, în noul sezon, într-un meci pe teren propriu cu Ceahlăul Piatra Neamţ (ora 19.00).

Într-o conferinţă de presă organizată, în această dimineaţă, de către FC Petrolul Ploieşti, antrenorul principal al „galben-albaştrilor”, Mircea Rednic, a făcut o scurtă radiografie a perioadei de pregătire, prefaţând, totodată, şi debutul oficial în noul sezon. „De mâine încep lucrurile serioase, pe puncte. Ne-am pregătit bine, iar în această perioadă am încercat mai multe formule, pentru că nu-mi este uşor să aleg primul 11. Este foarte bine pentru mine, ca antrenor, că am multe soluţii şi mă bucur că am reuşit ca, într-un timp scurt, să formăm o echipă competitivă. Suntem pe drumul cel bun, iar băieţii au lucrat şi lucrează foarte bine”, a spus Mircea Rednic. „Sunt nerăbdător să începem campionatul, să-i văd pe jucători la lucru. Sigur, fiecare îşi doreşte să joace, dar pentru mine nu există titulari şi rezerve. Le-am explicat că mă bazez pe toţi, că trebuie să fie pregătiţi şi conştienţi că le va veni rândul”, a adăugat tehnicianul „galben-albaştrilor”, cel care a comentat şi vis-a-vis de părerea tot mai multor oameni de fotbal, care văd formaţia ploieşteană drept una dintre revelaţiile viitoarei stagiuni. „Avem toate motivele să credem în şansa noastră, dar nici nu trebuie să ne gândim foarte departe. Trebuie să pregătim fiecare meci în parte ca să-l câştigăm. E bine să visăm, dar trebuie să fim şi realişti. E adevărat, însă, că-mi doresc foarte mult să câştig un trofeu cu Petrolul. Ştiu ce înseamnă asta, mai ales cu o echipă din provincie”, a spus Mircea Rednic.

„Să dăm gol repede!”


Chiar dacă echipa sa este cotată drept favorită înaintea partidei de mâine, cu Ceahlăul Piatra Neamţ, Mircea Rednic îndeamnă la prudenţă. „Jucăm acasă şi este firesc să ni se acorde prima şansă, dar trebuie să ne respectăm adversarul. Important este să ne impunem jocul, pentru că avem calitate, valoare, experienţă şi ambiţie. Trebuie să ne gândim doar la victorie şi mi-aş dori să înscriem foarte repede, pentru că sunt convins că adversarii vor aştepta greşeala noastră şi vor încerca să ne surprindă pe contraatac”, a precizat antrenorul petroliştilor. „Din nefericire sunt şi câteva probleme medicale, dar sper ca doctorul să le rezolve până la ora meciului. Younes şi Mustivar au acuzat uşoare probleme musculare după meciul cu AEK Atena, însă sper ca ei să fie apţi pentru jocul cu Ceahlăul. Nu m-am decis 100% asupra formulei de start, pentru că mai avem azi un antrenament şi mai este timp suficient până la ora meciului să formez primul „11”. Toţi jucătorii sunt în formă şi trebuie să mă gândesc foarte bine”, a mai spus Mircea Rednic.
Petroliştii vor intra, de astăzi, în cantonament, la Hotel Best, iar din lotul de 18 nu vor face parte Tony (în urmă cu pregătirea fizică), Morar, Grecu (indisponibili), Roman (căruia i se caută o echipă unde să fie împrumutat) şi portarul Povilas. De asemenea, ultimii doi jucători transferaţi, Manasse Enza-Yamissi şi Jeremy Bokila, nu intră în calcule pentru partida cu Ceahlăul, ei urmând să fie apţi începând cu confruntarea din etapa a doua, de la Vaslui.

Partida dintre FC Petrolul Ploieşti şi Ceahlăul Piatra Neamţ se va disputa mâine, de la ora 19.00, pe stadionul „Ilie Oană”.
sursa:fcpetrolul.ro