marți, 19 iunie 2012

Petrolul "arde" la +35 °C !!!



Aflaţi, de joi, în cantonament la Mogoşoaia, petroliştii trag tare la antrenamente, fără să ţină cont de faptul că temperaturile cresc de la o zi la alta. „Lupii” se pregătesc la baza FRF de la Buftea, şedinţele de pregătire desfăşurându-se atât dimineaţa, cât şi seara. „Nu e plăcut să faci antrenamente pe o asemenea căldură, dar trebuie să ne obişnuim, pentru că nu putem şti cum va fi atunci când va începe campionatul”, a afirmat Mircea Rednic, tehnicianul fiind mulţumit de modul în care decurg pregătirile. „Îmbucurător este faptul că, după testele pe care le-am efectuat şi la Centrul de Medicină Sportivă, şi pe teren, am remarcat că avem o bază solidă, aşa că, deja, putem să lucrăm specific, fără să trebuiască să mai pierdem vremea cu alergări lungi. Am jucători de valoare, disciplinaţi, care se pregătesc foarte bine şi, pentru mine, este o plăcere să lucrez cu ei. Chiar dacă lotul este, deja, complet, vor mai veni 3-4 fotbalişti de valoare, iar concurenţa va fi mare. Cel mai bun o să joace şi fiecare va avea şansa lui, atât în perioada de pregătiri, cât şi în campionat”, a adăugat Mircea Rednic.
De luni, petroliştii l-au recuperat şi pe Gicu Grozav, internaţionalul efectuând, astăzi, primul antrenament în tricoul noii sale echipe. „Am venit ieri, azi am făcut primul antrenament cu echipa şi sper să n-am probleme de acomodare”, a spus tânărul jucător. „Nu ştiu dacă, în această vară, au mai existat alte oferte, pentru că la mine n-a ajuns nimic concret, însă important este că am ales să semnez cu Petrolul şi sunt foarte fericit că sunt aici. Va fi concurenţă mare, lucru benefic pentru echipă, dar va depinde numai de mine şi de ce voi face în perioada de pregătire ca să reuşesc să mă impun”, a completat Grozav.

Stagiul „găzarilor” se va întinde până pe 26 iunie, urmând ca, pe 30 iunie, petroliştii să plece în Austria, pentru cel de-al doilea cantonament al verii.

sursa:fcpetrolul.ro