miercuri, 30 mai 2012

Thank You ALVARO SILVA and GOOD LUCK at Xerez!!! by FCP FANS

Un fotbalist spaniol îndrăgostit de România: "E incredibil cum trăiesc românii fotbalul!!"

sursa foto:fcpetrolul.ro
După trei luni în România, spaniolul Alvaro Silva a revenit în Spania, la echipa de care aparţine, Xerez. Fundaşul central a fost împrumutat, în februarie, la Petrolul Ploieşti, unde a contribuit, în retur, la menţinerea în prima ligă a fotbalului din ţara noastră.
Spaniolul consideră "productivă" trecerea sa prin fotbalul românesc. "Intenţia mea era să am continuitate şi să acumulez minute, deoarece la Jerez nu jucam. Acum, după experienţa din România, nu mă pot plânge. M-am decis greu să fac acest pas, dar acum mă bucur că l-am făcut. Experienţa a fost una pozitivă, am învăţat mult şi am obţinut ceea ce voiam", spune Silva, într-un interviu pentru Diario de Jerez.
Fundaşul de 28 de ani recunoaşte că aceasta a fost prima sa experienţă în afara Spaniei. "Nu îţi dai seama cum sunt lucrurile acolo decât atunci când ajungi. Este o ţară diferită, dar m-au surprins, sincer, mult caracterul oamenilor şi cât de săritori erau să mă ajute, să mă facă să mă simt ca acasă. De aceea, nu m-ar deranja să mă întorc pe viitor în România", susţine Alvaro.
"Evident, ritmul fotbalului e altul decât în Spania, dar recunosc că românii au mulţi fotbalişti de calitate şi cu mult talent", crede Silva, care se mândreşte cu faptul că "am putut juca împotriva primelor echipe ale ţării, cluburi precum CFR Cluj, Steaua sau Rapid, care au mari fotbalişti şi care fac diferenţa acolo".
Să vii din ţara campioanei europene şi mondiale, din ţara lui Real Madrid şi Barcelona, a finalistelor Europa League, Athletic şi Atletico, şi cu toate acestea să te entuziasmze felul în care românii trăiesc fotbalul... "M-a impresionat modul în care este trăit fotbalul acolo. În plus, îmi spuneau că echipa mea are cei mai frumoşi suporteri din România. Şi adevărul este că asta era realitatea, pentru că atmosfera la meciurile de acasă era impresionantă", a mai spus Alvaro Silva, decis să-şi câştige un loc de titular în noul sezon în primul unsprezece al lui Xerez.

sursa:adevarul.es