miercuri, 4 aprilie 2012

Chiran Cătuţă se alatura echipei noastre!

Buna ziua! Numele meu e Chiran Catalin si sunt un vechi blogger din Ploiesti. Am primit cu bratele deschise propunerea de a scrie pe acest blog destinat suporterilor Petrolului, din pricina admiratiei si sustinerii mele fata de echipa fanion a orasului dar si a vechii mele prietenii cu administratorul blogului, Florian. La baza sunt blogger de zona socio-politica, insa fiind aproape de fenomenul fotbalistic inca din inceputul anilor '90, cred ca imi pot dezvolta parerile si cunostintele intr-un mediu pur liber si corect, asa cum este acest blog, creat din iubire pentru cele doua culori: galben-albastru. Asadar, aici va fi unul din putinele locuri virtuale unde puteti citi noutati si exclusivitati despre Petrolul, suporterii acestora, dar si multe alte lucruri ce se confunda cu clubul ploiestean. In curand vom putea si interactiona cu cititorii intr-o sectiune de contact pe care o vom inaugura curand.Pana atunci ne puteti scrie pe pagina de facebook a blogului sau, mie personal, aici. Speram la vremuri si la lucruri mai frumoase!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.