joi, 22 martie 2012

Jucatorii de la FCP solidari cu Rachita!

sursa foto: fcpetrolul.ro

Mesajul jucătorilor după înfrângerea cu Concordia Chiajna

O parte din jucătorii formaţiei Petrolul Ploieşti, împreună cu medicul echipei, au susţinut, joi, o conferinţă de presă prin care au dorit să-i transmită tehnicianului Valeriu Răchită că doresc ca el să conducă în continuare echipa prahoveană.

Printre cei prezenţi la conferinţă s-au aflat Sony Mustivar, Cristian Melinte, Valentin Negru, Daniel Opriţa, Bogdan Străuţ, Damien Boudjemaa, Hamza Younes, Monsef Zerka şi Vincent Bikana.

"Vrem să ne spunem punctul nostru de vedere asupra evenimentelor petrecute după meciul de aseară dar, mai ales, să spunem că nu este momentul pentru o schimbare. Dorinţa noastră este ca Valeriu Răchită să rămână la echipă. Sperăm să ne întâlnim la antrenamentul de astăzi cu el şi să-l facem să se răzgândească. Odată la 10 ani se întâmplă să pierzi un asemenea meci", a declarat Cristian Melinte.

Daniel Opriţa a spus că şi el şi-ar fi dat demisia, dacă ar fi fost antrenorul echipei: "La meciul de ieri ne-a luat valul, ni s-a părut că putem face scorul campionatului, am vrut să mulţumim publicul şi n-am ştiut să închidem jocul când trebuia. Eu am mai trăit un meci ca acesta, ştiu ce greu este să revii. Şi mie îmi venea să-mi dau demisia dacă eram în locul antrenorului. După un asemena meci îţi vine să te laşi de fotbal! Eu sper ca Valeriu Răchită să continue cu noi. Şi la Petrolul am trecut peste un moment delicat, în Liga a II-a, după un meci la Alba Iulia, dar l-am depăşit. Am încredere că dacă vom continua cu acelaşi antrenor o să ne salvăm''.

Valentin Negru a explicat ieşirea nervoasă pe care a avut-o în momentul înlocuirii: "Normal că am fost supărat, acum cred că am reacţionat greşit. Orice jucător s-ar supăra să fie schimbat înainte de pauză. Pentru mine este important ca echipa să nu retrogradeze, eu pot să stau şi în tribună. Cred că nu este momentul şi nici nu este normal să schimbi antrenorul după un asemenea meci. Ne aşteaptă două jocuri foarte grele, ar trebui să ne concentrăm asupra lor şi apoi să tragem linie. Eu am mai păţit aşa ceva când eram la Rapid, conduceam cu 3-0 şi s-a încheiam 3-3 jocul, ştiu că nu sunt uşoare clipele de după. Cred că trebuie reţinut jocul, a fost cel mai reuşit al echipei, e păcat să se întâmple asta. Noi îl aşteptăm pe Răchită la antrenament".

"Am venit aici să-l susţinem pe antrenor, care nu trebuie să plătească pentru greşeala noastră. Îi rog pe fani să fie alături de noi, noi suntem responsabili pentru eşec. Campionatul este lung şi nu este totul pierdut'', a spus şi Sony Mustivar.

Medicul echipei, Mircea Miu, a mărturisit că acţionarul Daniel Capră a fost în vestiarul echipei înainte de meci pentru a suplimenta prima jucătorilor. Acesta a plecat la scorul de 3-3 de la stadion, dar s-a întors la şedinţa de după meci la care au mai participat staful tehnic şi primarul Andrei Volosevici. Valeriu Răchită a fost prezent la sediul clubului, însă nu a dorit să acorde declaraţii reprezentanţilor presei.

Punctul de vedere al conducerii clubului a fost comunicat de ofiţerul de presă: "Pregătirea echipei va fi asigurată, în calitate de antrenor interimar, de secundul Valentin Negoiţă, o decizie în privinţa băncii tehnice urmând să fie luată în zilele care urmează".

Petrolul Ploieşti a anunţat, miercuri, pe site-ul oficial, că antrenorul Valeriu Răchită şi preşedintele Alexandru Crângu au decis să se retragă din funcţiile ocupate, după înfrângerea din meciul cu formaţia Concordia Chiajna, scor 3-4.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.