luni, 30 ianuarie 2012


Intr-un interviu acordat www.gsp.ro, Florian Walter, omul despre care PH-online.ro a scris ca va prelua FC Petrolul Ploiesti, explica, printre randuri, de ce ar abandona echipa pe care o detine acum, Universitatea Cluj. 

"Mai am puţin şi fac 3 ani de cînd am ajuns la Cluj. Cred că în prezent am îndeplinit în proporţie de 80 la sută ceea ce mi-am propus. Restul de 20 la sută este poziţia pe care o vom ocupa la finele campionatului. Dacă terminăm pe locurile 4-5, atunci toate eforturile vor fi încununate. Dintr-o nou-promovată, fără stadion de antrenament, fără bază pentru copii, după doi ani în care am jucat prin alte oraşe, am ajuns să jucăm, în sfîrşit, pe teren propriu, pe un stadion extraordinar de frumos, dar cu un gazon pe care am pierdut foarte multe puncte. (...) Suntem o echipă respectată prin stadion şi suporteri, dar ca să fii cu adevărat o echipă mare trebuie să cîştigi trofee şi să joci în cupele europene (...) Fiind bucureştean, cea mai mare problemă a mea este distanţa. Cînd aş avea o fereastră liberă într-o zi de lucru, ar fi fost perfect să pot să ajung la echipă, să mă întîlnesc cu jucătorii, să vorbesc cu staff-ul, nu doar prin telefon. Ca organizare administrativă, infrastructură şi logistică, se făceau mult mai multe dacă eram zi de zi lîngă echipă. (...) Am sperat la mai mult de la toată lumea. Nu la bani, că nimeni nu-ţi dă bani, dar sînt foarte multe lucruri colaterale, pe care, dacă cineva iubeşte o echipă de fotbal, poate să le facă. Am muncit foarte mult, am stat în cantonamente, stau în cantonamente cu echipa. Dar mai am un an pînă fac 50 şi încep să scîrţîi, bătrîneţea mă atenţionează. (...) Cea mai mare părere de rău este că Primăria nu ajută. Nu pe mine, trebuie să ajute sportul în general, nu numai fotbalul. Ar trebui să fie o mîndrie să ai echipe care au putere în sportul din România. La Cluj n-ai cu cine să vorbeşti. Eu făceam anticameră la domnul primar care nu mai este. De un an şi jumătate nu l-am mai căutat, nu am mai vorbit cu el. Nu aveai cu cine să vorbeşti, omul avea alte procupări, dovadă că e acum unde este".
Azi, PH-online.ro l-a intrebat si pe primarul Ploiestiului de ce exista atata secretomanie in jurul negocierilor purtate cu misteriosul investitor de la FC Petrolul, despre care noi stim ca va fi, prin intermediari, Florian Walter. Am argumentat prin faptul ca firmele lui Florian Walter, ca si cele ale celuilalt nume pomenit frecvent, Dan Adamescu, au, in prezent, afaceri importante in jurul Ploiestiului, dar si potentialul de a semna diverse contracte, pe bani publici, cu Primaria Ploiesti. "Nu se pune problema asa. Nu m-am intalnit niciodata cu el sau cu reprezentantii acestui investitor, este problema SC FC Petrolul SA. Eu vreau doar sa ma asigur ca lucrurile castigate prin contractul de asociere vor ramane si in eventualitatea ca se schimba asociatul", ne-a declarat el.
 sursa: phonline.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.