vineri, 22 februarie 2013

Cu două zile înainte de debutul oficial din 2013, FC Petrolul şi-a prezentat, în această după-amiază, achiziţiile făcute în pauza de iarnă, într-o conferinţă de presă în care s-a vorbit, bineînţeles, şi despre meciul de duminică, de la Galaţi.

Gualberto Mojica (28 ani, mijlocaş, Bolivia), Romario Santos Pires (24 ani, mijlocaş, Brazilia), Renan da Silva (24 ani, mijlocaş, Brazilia), Floren Sauvadet (24 ani, mijlocaş, Franţa) şi Elhad Naziri (20 ani, fundaş central, Azerbaidjan) sunt cei cinci fotbalişti transferaţi, în această pauză competiţională, de către FC Petrolul Ploieşti. „Putem spune că am adus jucătorii pe care ni i-am propus. Am vrut să transferăm fotbalişti care să aibe foame de rezultate, să-şi dorească să joace aici, să se afirme, nu se gândească numai la bani”, a afirmat managerul sportiv al „galben-albaştrilor”, Marius Nicolae. „Renan este un jucător cu calităţi extraordinare, dar care, ne-am gândit noi, n-a avut şansa să-şi demonstreze adevărata valoare la Rapid. Apoi, Romario a arătat, în perioada petrecută în România, că ne putem baza pe el. Cât despre Mojica, el este un fotbalist de echipă naţională, de altfel, în luna martie, va fi căpitanul Boliviei în confruntarea cu Columbia. Sperăm să se acomodeze, pentru că, probabil, printre alte probleme. şi aceasta a fost una dintre cele cu care s-a confruntat în perioada petrecută la CFR Cluj.
Sauvadet are contract până la vară, existând o clauză pentru prelungirea angajamentului la finalul acestui sezon, şi sunt convins că ne va ajuta în această perioadă. Este o şansă şi pentru el, deoarece se află la primul transfer în străinătate şi îşi doreşte să-şi demonstreze valoarea. Iar pe Naziri, un jucător intrat în circuitul echipei naţionale, l-am mai urmărit în două meciuri în Antalya înainte să-l chemăm la noi, şi, după ce l-am văzut la lucru, am optat pentru transferul său,a adăugat oficialul petroliştilor.
Dintre cei cinci nou-veniţi, doar Romario, suspendat, şi Naziri nu vor fi apţi pentru confruntarea de duminică, de la Galaţi. În rest, cartea verde a lui Mojica a sosit în cursul acestei după-amiezi, aşa încât bolivianul va fi disponibil pentru întâlnirea cu Oţelul, la fel ca Renan şi Sauvadet.

Petroliştii s-au antrenat, în această seară, pe „Ilie Oană”, şedinţa de pregătire fiind deschisă publicului, la ea participând câteva sute de fani. Echipa va pleca, mâine, către Galaţi, partida Oţelul Galaţi şi FC Petrolul urmând să se dispute duminică, de la ora 18.00, fiind transmisă de către Digisport 1.

Renan da Silva: „Am ales să joc cu numărul 10 la Petrolul pentru că aşa am făcut-o şi la celelalte formaţii la care am evoluat în cariera mea. Ştiu că, poate, aşteptările sunt mai mari şi există o responsabilitate în plus, dar sunt pregătit să-mi ajut echipa să-şi îndeplinească obiectivele”

Romario Santos Pires: „Sunt la Petrolul şi, acum, nu mă gândesc decât la această echipă. Nu vor fi probleme de adaptare, pentru că suntem mai mulţi brazilieni aici, aşa că nu-mi va fi greu să mă acomodez”

Gualberto Mojica: „Sunt fericit să fiu aici. Sunt pregătit să joc, pentru că, în Bolivia, campionatul era în plină desfăşurare, aşa încât nu va fi vreo problemă din acest punct de vedere. Nu este pentru prima dată când mă aflu în România, dar la CFR Cluj n-am avut continuitate, n-am jucat niciodată două meciuri la rând, şi cred că din această cauză n-am reuşit acolo”.

Florent Sauvadet: Mă simt foarte bine la Ploieşti, imi place oraşul, iar oamenii de aici m-au ajutat să mă acomodez. Am semnat până la vară, sper ca lucrurile să meargă bine până atunci, iar după aceea să putem discuta despre opţiunea prelungirii contractului”

Elhad Naziri: „Ştiu că în România este un fotbal bun, evident mai puternic decât cel din Republica Moldova, acolo unde am jucat ultima dată. O să fac totul ca echipa să-şi atingă obiectivele. Am contract pe trei ani şi jumătate, respect această ţară şi vreau să învăţ cât mai repede limba română”.

sursa:fcpetrolul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.