joi, 21 februarie 2013

Dupa ce mai devreme, v-am destainuit cu bucurie experienta de neuitat pe care echipa mea de suflet, Petrolul Ploiesti mi-a oferit-o, si in care va povesteam ca am avut onoarea si placerea ca pe langa titanul fotbalului ploiestean Mircea Dridea, sa il cunosc si pe un om cum rar mi-a fost dat să văd în viaţa mea, de o modestie rară, un petrolist adevărat care respiră  ”galben-albastru” şi mănâncă fotbal – şi (numai) Petrolul – pe pâine, în fiecare zi din viaţa sa, pe numele sau Constantin Arsene​ sau nea Titel pentru noi toti petrolistii,
o veste trista a umbrit aceasta dupa- amiaza de 21 februarie 2013.
Azi l-am sunat  sa-i dau o veste buna si sa-i spun ca a aparut filmuletul fiindca stiu ca isi dorea foarte tare acest lucru, fiind la fel ca si mine foarte nerabdator. Din pacate, nu mi-a raspuns la telefon ca sa ne putem bucura amandoi precum niste copii. M-am gandit ca este ocupat ca de obicei cu activitatea pe care acesta o desfasoara la clubul nostru drag.
Putin mai tarziu, contul sau de messenger aparea online. Am intrat sa-l salut si sa-i dau vestea cea buna. Din pacate dinspre partea cealalta a online-ului o veste proasta pur si simplu ma naucea. Sotia lui Titel, ma anunta ca in familia lor s-a abatut un mare necaz, in cursul acestei dimineti pe patul unei clinici private din Bucuresti, mama lui nea Titel incetand din viata.
Sfasiata de durere, sotia lui mi-a spus ceva ce stiam deja, Titel isi venera parintii, i-a ridicat la rang de sfinti, din pacate el pierzandu-si astazi si ultimul parinte. De asemenea, femeia mi-a spus ca in perioada urmatoare nea Titel va avea nevoie de noi toti prietenii, toti petrolistii lui sa-i fim alaturi pentru a putea depasi cat mai usor acest moment dificil din viata sa. Titel trebuie sa fie tare, sa depaseasca acest moment fiindca are acasa o familie superba, un copil, un nepot , o nora si o sotie iubitoare care spune despre el " am inima cat un purice si ma rog sa fie tare, ca am nevoie de el ca de aer!".
Mai mult ca sigur Titel va fi tare si va sti sa depaseasca si aceasta cumpana a vietii sale , fiindca nea Titel este un invingator, un razboinic crescut in spiritul de lupta al galben albastrilor, si cel mai important argument este acela ca Titel reprezinta masculul alfa din haita familiei sale.
Pe aceasta cale comunitatea petrolista "Ploiestiul Patria Noastra" si toti petrolistii de pretutindeni transmite familiei indurerate si tuturor apropiatiilor, in aceste momente grele, sincere condoleante, gandurile noastre de mangaiere si imbarbatare!

Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

2 comentarii:

  1. Florian! Iti multumesc din tot sufletul meu de PETROLIST si mulţumesc de asemeni si tuturor celor care au găsit de cuviinţă să-mi transmită un gand bun in aceste momente. Este greu , foarte greu să treci peste aşa ceva .Imi va fi mai usor totusi, ştiindu-vă pe voi - lupii mei, alături de mine. După cum şi tu ai scris,am alături de mine o mare alinare sufletească venită din partea familiei mele. Dar vreau să subliniez incă o dată că familia mea este bogată sufleteste şi datorită existenţei voastre ,a celor ce formaţi familia galben-albastră. Fară de toate acestea nu cred că aş mai putea suporta relativ usor momente de acest gen .
    Vă doresc tuturor numai bine şi multă sănătate, si asa cum am zis si in replica mea din filmuleţ :PETROLUL E IN TOATE , IN CELE CE SUNT,
    SI-N CELE CE MAINE VOR FI PE PAMANT !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare drag si oricand pentru tine nea Titele! daca pot sa te ajut cu orice in aceasta perioada , o fac din tot sufletul, numai sa imi spui!inca odata condoleantele mele tie si intregii familii!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.