marți, 21 august 2012

OFICIAL!! GERALDO ALVES LUP CU ACTE IN REGULA

foto:fcpetrolul.ro
Fotbalistul portughez Geraldo Alves a îmbrăcat, astăzi, pentru prima oară tricoul „galben-albaştrilor”, cu ocazia prezentării sale oficiale. „Am discutat cu patronul clubului, cu impresarul meu (nn. - Bogdan Mara), iar oferta care mi-a fost făcută a fost una foarte bună. Proiectul care mi-a fost prezentat, precum şi faptul că am petrecut doi ani foarte frumoşi în România, au fost argumentele care m-au convins repede să semnez cu Petrolul Ploieşti”, a declarat Geraldo Alves. „Lucrurile s-au derulat rapid, aşa încât nu pot să spun că am apucat să văd foarte mult din meciurile pe care echipa le-a disputat în acest sezon. Sunt convins, însă, că ne putem îndeplini obiectivele. În plus, ştiu că, la Ploieşti, atmosfera este una extraordinară şi întotdeauna este plăcut să joci, acasă, cu stadionul plin”, a mai adăugat fundaşul central.
Geraldo va începe, de astăzi, pregătirile sub comanda lui Mircea Rednic, rămânând de văzut dacă va debuta oficial în meciul pe care Petrolul îl va disputa duminică, în „Ştefan cel Mare”, cu Dinamo. „M-am antrenat în toată această perioadă, pentru că au existat mai multe oferte şi trebuia să fiu pregătit. Acum, rămâne de văzut dacă voi juca în meciul cu Dinamo, cu atât mai mult cu cât echipa a avut o evoluţie foarte bună în partida cu Rapid şi nu ştiu dacă antrenorul va dori să modifice formula de bază. Pentru moment vreau să mă integrez aici, să ajut cât pot de mult”, a mai adăugat Geraldo Alves, cel care a semnat un angajament valabil pentru următoarele două sezoane.


Geraldo Washington Regufe Alves
Data naşterii
: 8.11.1980
Locul naşterii
: Povoa de Varzim (Portugalia)
Carieră:
1999-2001: Benfica B
2000-2001: Benfica
2002: Beira Mar
2002-2003: Gil Vicente
2003-2007: Pacos Ferreira
2007-2010: AEK Atena
2010-2012: Steaua Bucureşti

sursa:fcpetrolul.ro