duminică, 1 iulie 2012

Jean Sony Alcenat: “România este o lume nouă pentru mine”

Jean Sony Alcenat, fundaşul de origine haitiană sosit de curând la Petrolul, a dat, atăzi, primele sale declaraţii în calitate de jucător al „galben-albaştrilor”. Mai jos, un scurt interviu cu fotbalistul în vârstă de 26 de ani.

Jean, cum te simţi la Petrolul?
Sunt foarte fericit să fiu aici şi sper să joc cât mai bine. N-am avut probleme de adaptare, pentru că antrenorii, stafful tehnic şi ceilalţi jucători m-au primit excelent.
Ştiai ceva despre fotbalul românesc înainte să semnezi cu Petrolul?
Trebuie să recunosc că nu ştiam mare lucru. Ştiu ce se întâmplă în Spania, în Portugalia, pentru că am jucat acolo, dar România este, cu adevărat, o lume nouă pentru mine.
Tocmai pentru că, aşa cum spui, România e o lume nouă pentru tine, ai avut vreo reţinere atunci când ai ales să te transferi la Petrolul?
Nu, pentru că jucam de patru ani în Portugalia, aşa că am, deja, suficientă experienţă în Europa.
Petrolul are nişte fani minunaţi şi un stadion superb...
Asta ştiu, pentru că am apucat să mă uit pe internet. Plus de asta, mi-a mai povestit Sony (n.n. – Sony Mustivar) câte ceva, iar agentul său mi-a zis despre echipă, despre România, despre ce se întâmplă aici. Dar, abia aştept să simt pe propria piele atmosfera de la meciurile de pe teren propriu.
Presupun că încă n-ai apucat să vezi ceva din România şi să-ţi faci o primă impresie despre ţara noastră.
Încă nu, pentru că am ajuns cu puţin timp înainte de plecarea în acest cantonament şi n-am avut când să văd ceva. Însă, cu siguranţă, o voi face.
Ai un jucător preferat?
Daniel Alves. Îmi place totul la el. Tehnica, viteza, modul cum joacă şi ce face pe teren.
 


Waidring, ziua a doua
„Lupii” şi-au continuat antrenamentele pe pământ austriac, şedinţa de pregătire din această dimineaţă desfăşurându-se tot la St. Ulrich. Mircea Rednic şi asistenţii săi au avut la dispoziţie 22 de jucători, Lukasz Szukala (răcit) şi Vlad Morar (uşor accidentat) rămânând la hotel. 

sursa:fcpetrolul.ro