miercuri, 23 mai 2012

WAW..INCREDIBIL!!! Eriksson la PETROLUL?!! Doar un Pamflet...

Stirea BOMBA care v am dat-o in EXCLUSIVITATE inaintea meciului cu SPORTUL...prinde contur si se confirma prin declaratia lui RACHITA!!! inca o palma data presei centrale si locale, carcotasilor de serviciu care ziceau ca vestea mea este doar un "Pamflet"!!!! Profesionistilor!;) Iata ce spune Pro Sportul acum cateva minute:

BOMBĂ în Liga I! Sven Goran Eriksson vrea să cumpere Petrolul, Vivi Răchită confirmă! Ce se întâmplă cu Walter

Vivi Răchită susţine că un grup de oameni de afaceri apropiaţi ai lui Sven Goran Eriksson este interesat de achiziţionarea Petrolului. Managerul "lupilor galbeni" spune că fiul fostul manager al Angliei a fost deja la un meci al Petrolului.
În schimb, pista Florian Walter rămâne cea mai apropiată de adevăr. Vivi Răchită spune că va avea mâine o întâlnire cu fostul patron al lui "U", în care se va discuta despre viitorul echipei.
"Am primit o hartie oficiala a unui grup de investitori din Italia, care se folosesc de numele lui Sven Goran Eriksson, prin care suntem anuntati ca vor sa cumpere Petrolul. Fiul lui Eriksson a fost la meciul cu Gaz Metan Mediaş.
Mâine, ne vom întâlni cu domnul Capră, cu Florian Walter şi cu domnul primar. Mâine vom discuta formula de 4 conducători la Petrolul: eu, domnul Capră, domnul Walter şi primarul. Dacă italienii vor înainta o ofertă, atunci poate domnul Capră va face o afacere şi-l va vinde. Eu vreau să mă ţin de cuvânt faţă de ce am discutat în iarnă cu domnul Walter. Eu voi pleca. Imi doresc foarte mult sa plec.", a declarat Vivi Răchită la DigiSport, în cadrul emisiunii Fanatik Show.

sursa:prosport.ro