marți, 21 februarie 2012

Patronul e supărat pe autorităţile din Cluj şi pe faptul că nu s-au vândut câte abonamente ar fi vrut, dar spune că nu renunţă la proiectul în care a băgat peste 10 milioane de euro. Mai mult, se visează la vară în Europa League.
Mai multe zvonuri apărute în jurul Petrolului Ploieşti i-au îngrijorat pe suporterii lui „U” Cluj. Clubul Pretrolul urmează să fie preluat de Alexandru şi Daniel Capră, dar surse din anturajul echipei prahovene susţin că adevăratul proprietar al Petrolului ar fi, de fapt, Florian Walter şi că acesta va preluat oficial echipa la vară.
Patronul lui „U” susţine însă că nu s-a pus problema să plece şi are şi un argument solid: a băgat deja peste 10 milioane de euro la “U” Cluj. „Nu renunţ la „U”! N-a fost vorba niciodată de aşa ceva. Recunosc însă că îi cunosc foarte bine pe cei de la Petrolul, fiindcă nevastă mea e de lângă Ploieşti. Pe Răchită, de exemplu, îl ştiu de 20 de ani. Am discutat cu ei doar să le dăm nişte jucători împrumut. L-am dat pe Voican, dar, din păcate, s-a accidentat”, a precizat Florian Walter.
Supărat pe Apostu şi pe fani
Patronul lui „U” ar avea însă şi motive de nemulţumire de când a preluat echipa clujeană. Walter s-a plâns în mai multe rânduri de faptul că Primăria nu i-a oferit sprijinul necesar în două proiecte: realizarea bazei de antrenament şi revitalizarea centrului de copii şi juniori. Aceasta cu toate că fostul primar Sorin Apostu îi promisese sprijinul când a preluat echipa. Şi numărul mic de abonamente vândute l-a dezamăgit pe Walter. „Nu mă refer doar la bani. Mă refer la toate promisiunile făcute de fostul primar, care au fost în vânt. Să vedem următorul primar ce va face. Cea mai mare dezamăgire este însă cea legată de abonamente, fiindcă s-au vândut puţine. Dacă am fi vândut 5000-6000, ne-am fi arătat forţa faţă de celelalte competitoare”, se plânge Walter.
Jucătorii ar pleca odată cu Walter
În cazul în care finanţatorul lui „U” ar decide să plece, acesta ar fi urmat de cei mai importanţi jucători. Majoritatea fotbaliştilor aduşi în era Walter au stipulat în contract o clauză conform căreia sunt liberi să plece dacă Florian Walter renunţă la echipă.
10 milioane de euro a investit Florian Walter în Universitatea Cluj
“Nu renunţ la „U”! N-a fost vorba niciodată de aşa ceva. Mă gândesc doar la „U” Cluj în Europa League momentan”, Florian Walter, finanţator „U” Cluj

sursa:prosport.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate de catre autorul blogului.