sâmbătă, 11 februarie 2012

becali Mars la Pula!!




Asta seara butonam canalele Tv, vroiam sa gasesc ceva interesant de urmarit (Discovery, History) sau in ultima instanta cautam un film pe canalele de specialitate.
Am zis inainte de toate , pana sa ma hotarasc la ce ma voi opri pentru vizionare sa fac un tur de orizont pe toate canalele. Toate bune si frumoase, pune ti voi ghilimele de rigoare  pana cand am ajuns la grila celor de la gsp tv. Am picat cum se spune "la tanc". Cine crede ti ca putea fi daca nu Live in studio, varianta de rezerva cea prin telefon? Ati ghicit cu siguranta! Da , becali oierul sef era in plina pledoarie! Am vrut instantaneu sa schimb postul, norocul meu sau "nenorocul" meu pentru o seara de vineri total stricata a fost sa aud intrebarea pusa de catre moderatorul emisiunii care suna ceva de genul : "domnule becali unde veti juca meciurile din campionat in caz ca varianta ghencea va pica si pe National Arena nu veti mai avea voie sa jucati decat in partidele din Europa League? La Ploiesti?
Deja auzind numele Patriei mele mi s a zbarlit parul in cap, dar tot eu cu stapanire de sine mi am zis in gand:"Taci ca se refera la stadionul de langa cimitirul Bolovani, acolo pe unde au mai fost in pelerinaj , turma de oi!"
Stiti ca doar o fractiune de secunda am fost mai linistit...nu?! raspunsul venind ca un fulger asupra mea din gura acestui om care nu stie altceva decat sa instige la violenta, crezandu se atotputernic, infailibil, adulat de toata lumea acea inchipuita pe care el si o vede la picioarele lui, citez: "Jucăm în Ghencea dacă se închide Naţional Arena şi dacă nu se poate în Ghencea, mergem la Ploieşti, pe stadionul Petrolul. E stadionul Primăriei, am consilierii mei acolo. Imediat primesc aprobare să joc acolo!!!"
E? spuneti voi! Da, ULUITOR este cuvantul potrivit exact cum si cei de la prosport http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/in-pat-cu-dusmanul-uluitor-becali-vrea-sa-mute-steaua-pe-arena-care-era-sa-i-fie-fatala-lui-george-galamaz-am-consilierii-mei-acolo-9224974 au pus titlul articolului lor, alaturi de completarea " in pat cu dusmanul"!!
De unde atata tupeu, sa ti permiti sa afirmi o astfel de blasfemie "credinciosule" ca tu vei juca pe o arena de legenda  si unde e loc numai pentru sange galben albastru, unde tata, bunicu, unchii mei asistau la umilintele pe care vi le administrau  voua cca-ului, militiei si cfr-istilor? Basca mai faci referire si la consilierii tai png din cadrul Consiliului Judetan Prahova si la cei ai Consiliului Local Ploiesti care sa ti faciliteze votul , aprobarea sa joci la noi acasa!
Din cate stiu eu asta se numeste trafic de influenta domnule europarlamentar , bag de seama ca iar te vezi deasupra legii, care acum o vreme devenisei "mheeelusel"...ti au crescut din nou cornitele?
Te anunt ca aici pe ILIE OANA nu va juca nici o alta echipa  in afara de Petrolul Ploiesti, niciodata ! la fel cum in Anglia abonamentele sunt  lasate mostenire din tata in fiu asa si aici in Republica Ploiesti  fiecare parinte isi invata si educa  copilul in spiritul Petrolului, si al sangelui galben albastru.
Pe aceasta cale te rog sa lasi deoparte frustrarile acumulate de alungul vietii tale, lasa rautatile pe care ca un credincios ai promis mereu ca ai sa te lepezi de ele , vezi ti de turma ta , si nu mai instiga la violenta ca de aia se intampla cazuri regretabile ca cele din octombrie cu Galamaz. Tu insuti  le provoci si cu acolitii tai din presa care nu fac altceva decat sa te pupincureasca desi tu ii mascaresti de fiecare data cand ai ocazie!
Retine ca noi ploiestenii, gazarii nu am fost, nu suntem si nu vom fi asa niciodata! Noi avem demnitate, onoare si patriotism! Niciodata nu ne am lasat calcati in picioare si poate sti si tu ca peste tot unde ne ducem cand spui Ploiesti,Prahova,  impui respect si toti te stiu de frica!! 
Asa ca pe final imi permit sa te ciupesc, sa te trezesc la realitate si iti zic: "Hey! Ramane doar un vis frumos sa joci pe ILIE OANA! E prea frumos pentru tine sa fie si adevarat!!"






N.B.   Pola (în croată Pula, în italiană Pola) este cel mai mare oraș din regiunea istorică Istria din Croația, fiind situat în partea de sud a peninsulei Istria. Este o renumită stațiune heliomarină și un important centru turistic, cunoscut pentru climatul său moderat, apele domoale, natura bine conservată dar și pentru bogatul patrimoniu istoric și cultural. Orașul are o lungă tradiție în producerea vinului, peștelui, construcția de vapoare și turism. Pola a fost de asemenea centrul administrativ al Istriei în Roma Antică.

 "Asta-i Ploiestiul Patria Noastra..FCP...restul e cancan!!!"

                                                                             Al vostru Florian Tudorache aka Romario